hallo ik heb een vraag... ik gebruik Avent flessen, en sinds kort doe ik deze in de vaatwasser (voorheen in magnetron uitkoken, doe ik nu nog 2x per week). De spenen kook ik nog wel steeds dagelijks uit in de magnetron. Maar kan ik die ook gewoon in de vaatwasser doen? liefs Poppie
Hier kreeg ik in de kraamperiode te horen dat ze gewoon in de vaatwasser mogen! Dus hier gaan ze ook dagelijks in de vaatwasser en 1 keer per week kook ik nog alles een keer extra uit!
Lol.. Goed idee... Ik wist niet dat dat mocht dus ik loop nog steeds te tobben met uitkoken enz... Vaatwasser... Here they come!
't wordt nog beter... ze verkopen bij Prenatal speciale mandjes die je in de vaatwasser kan zetten voor je spenen etc (zodat ze dus niet door heel je vaatwasser vliegen)... dus meteen zo'n mandje gekocht Tja als je het doet moet je het goed doen he groetjessss
Beetje glansmiddel erbij en tadaaaaa, mooi glanzende speentjes, hahaha. (niet serieus nemen hoor heb nog geen kinderen en heb hier nog geen verstand van)