Hey dames, Hier een kleine, misschien wel domme, vraag ivm flesvoeding. Onze kleine man is nog maar dik 2 weken oud, dus zoveel ervaring heb ik nog niet met de voedingen... Hij heeft nogal last van reflux en in het ziekenhuis hadden ze hem laten starten met Nestlé Nan Pro 1. Nu zijn we bij de kinderarts geweest en zij had gezegd van eventueel Nestlé Nan AR1 te gebruiken omdat dit speciaal voor reflux-baby's gemaakt is. Ik naar de apotheek Nan AR1 gaan halen, pap klaargemaakt, maar er komt niets uit de fles!! Ik heb Avent flessen en Nuby flessen en bij allebei komt er amper een druppel pap uit de fles.. Ligt dit nu aan iets dat ik verkeerd gedaan heb met de bereiding, of ligt dit aan de spenen die op de Aventfles staan? Zijn gewoon de "1" spenen.. Heeft er iemand een idee?? Danku!
probeer een grotere speen.. finn heeft een tijdje nutrilon omneo gehad.. die is ook wat dikker.. hij kon pas goeddrinken toen hij speen 3 had, ook van avent...
Wij hadden ivm de reflux van onze dochter johannesbroodpitmeel door de melk, hierdoor was de voeding ook dikker en kreeg zij het niet meer door de speen heen. Dit is ws ook het geval met jullie voeding. De aventflessen hebben wel nr 1, 2 etc, maar dit is alleen dat er een gaatje extra bijkomt maar hier kreeg onze dochter het dan nog niet doorheen. Je kunt ook de 1-2-3 speen proberen. Wij zijn toen overgestapt op de difraxflessen, die hebben speen mt S, M en L. Hierbij is het gat groter. Succes!