Ik vraag me af hoe je dat dan doet met een klein babietje,het badje staat in haar kamer en niet in de badkamer.
Ik doe Iman nog niet in een schuimbad. Volgens mij is dat beter als ze wat ouder is. Ik doe in het badje alleen schoon water. Ik zeep haar in op de commode met zeepvrije wasgel en dan gaat ze in het badje. Zo spoelt het dus af. 1 x in de week doe ik olie in bad. voor de rest niks.
Ik was Tim niet op de commode.. ik doe hem tegelijk met Lisa in bad en dan met medicinale badolie (is hetzelfde als Balneum Hermal, maar dan nagemaakt door de apotheek) Haren wassen doe ik bij beide 1x per week. En 1x per week (of als Tim onrustig is) doe ik " Natusan bedtime bath" in het badje met lavendel geur. Als je je kindje op haar kamertje in bad doet, dan kan je haar met een klein bakje afspoelen. Maar het beste is idd alleen schoon water of olie in het badje doen en wassen op de commode met zeepvrije wasgel.
toen lars zo klein was gebruikte ik alleen olie pas vanaf 10 maanden ook schuim en dan kunnen ze zitten en spoel je ze makkelijker af.
@sweetangel100 Doe je haar insmeren voor dat ze naar bed gaat? andere vraag off topic: slaapt iman nu door?
Nee hoor ik smeer haar nergens mee in! Zolang je beebje een goede huid heeft zou ik er niets opsmeren... Ik bedoel als ik haar savonds in bad doe (dus voordat ze naar bed gaat) dan doe ik die natusan olie in bad (als je van smeren houdt: ze hebben er ook bodylotion van ) ... Als ik Iman door de dag in bad doe of smorgens doe ik of niks in bad of heel af en toe zwital-olie. offtopic: Iman slaapt door ja, sinds dat ze 6 of 7 weken was. Ze gaat om half 8 naar bed en ik geef haar nog een flesje voordat ik zelf naar bed ga. Dan slaapt ze tot ongeveer 6 uur en na dat flesje tot een uur of 9-half 10.
@sweetangel100 Misschien heb je mijn topic(uitslag) al gelezen maar met Yassirs huidje gaat het minder. Wat goed dat Iman door slaapt. Yassir gaat rond een uur of 22:00 naar bed en komt weer om 2 uur en daarna 6:00 uur en dan weer 9:00 . Flesje van 2 uur doen we geven voordat we naar bed gaan. Ivm ramadan slapen we erg laat.
Hoi Hanan, Iman krijgt de laatste fles nu ook zo laat ivm de ramadan Probeer eens extra vettende badolie Balneum Hermal. Dit is een medicinale badolie. Wie weet heb je er baat bij
Doen jullie je kindje eigenlijk elke dag in bad? Ik kreeg het advies van de kv dat het om de dag beter is.... Heeft er trouwens iemand ervaring met van die washandjes waar al zeep in zit, en moet je ze daarna nog afspoelen dan?
Hoi Es, Ik doe Tim 3 x per week in bad (samen met Lisa) op ma-woe en vrijdagavond. Ik gebruik dan ook de medicinale badolie. S'ochtens gebruik ik ook de zwitsal washandjes om het gezichtje te wassen. Ik pak het washandje uit de verpakking, was het gezichtje en dep het droog. Daarna smeer ik hem in met een vettende zalf (het gezicht) Afspoelen doe ik dus niet omdat het alleen maar vochtig is en geen schuim erop zit.
Iman gaat om de andere dag in bad. Smorgens gebruik ik washandjes van Zwitasl goedemorgen en dan spoel ik inderdaad ook niet af.