Om de hoeveel weken moet je ook al weer de spenen van de fles en de fopspenen vervangen? En geld dat dan voor 1 stuk...en is het 2 keer zo lang als je er 2 hebt (bijv 5 weken bij 1 fopspeen en 10 weken als je er twee gebruikt met afwisseling) ik heb het ergens gelezen maar weet niet meer hoe lang dat dat nou is!
De kraamverzorgster heeft mij verteld dat ik de spenen elke 6 weken moet vervangen. Heeft ze trouwens alleen gezegd over de flesspenen...dit ivm scheurtjes die in de speen zouden kunnen ontstaan
Weet je (of iemand anders) toevallig ook of je die ventieltjes van de difraxflessen ook moet vervangen?
ja die moet je ook vervangen wij wisten dit ook niet... begon opeens de fles te fluiten en heel veel lucht bij te komen enzo ( na 3 maand gebruikt te hebben:S ) wij bij da vragen hoe dat kan... zei ze dat je ook die ventiel dingen moet vervangen, dus maar even gedaan... ook weer van het gefluit af
fles spenen moeten na 6 weken vervangen worden fopspenen 8 tot 10 weken ( wat ik begrepen had van de kraamverzorgster)