opvolgmelk maar nog spugen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jikke27, 17 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jikke27

Jikke27 Niet meer actief

hallo!
    Mijn zoontje is nu zes maanden en dus mogen we overstappen op de opvolgmelk. Hij heeft na de borstvoeding nutrilon omneo gehad voor krampjes en spugen. Krampjes heeft hij al lang niet meer, maar ik heb twee keer geprobeerd over te stappen op standaard (met 3,5 en 5 maanden) maar dan kwam het er met golven uit. Ook met omneo komter steeds wat uit, maar dit komt omdat meneer lekker druk is en het moeilijk is om zo'n kleintje stil te laten zitten om het te laten zakken :) Klopt het dat opvolgmelk dikker is? Wat zouden jullie doen? lekker doorgaan met omneo 2 of standaard 2?
    Gr. Jikke

2. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    Hier ook nog steeds 1 die snel spuugt. Wij geven dus nog steeds nutriton door de fles. Als ik jou was zou ik lekker die omneo 2 blijven geven dan.

3. Zijvandehoek

Zijvandehoek VIP lid

8 jun 2009
    6.894
    0
    0
    Als jij denkt dat die Omneo 2 goed werkt, gewoon blijven geven.
    En nutriton help ook.
    Wij hadden en echte spuger en gaan nu pas (8+mnd) stoppen met nutriton na proberen.

Succes ermee.
    Komt goed

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Hier ook een spuger.
    Ik ben van Nutrilon AR1 naar Nutrilon AR2 overgestapt.
    Heb het nog wel eens gemengd met standaard maar dan gaat ze spugen.
    Ik zou dus op de Omneo overstappen.

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik zou overgaan op de standaard nummer 2 voeding en nutriton gaan toevoegen. Dat kun je makkelijker afbouwen (als je bijv. een paar scheppen weglaat en ze blijkt nog steeds te spugen, kun je de scheppen weer gewoon toevoegen... dan hoef je niet steeds te switchen van voeding).

Mijn zoontje bleef trouwens gewoon spugen met opvolgmelk. En dat doet ie nog steeds, behalve als we nutriton toevoegen.

Deel Deze Pagina