Hoi, Ik heb een vraag over mijn dochter van 5 maanden. Haar laatste fles van(om 23.00) uur dronk ze tot kort helemaal leeg, maar daarvoor om 19.00 uur gaf ik haar 210+7 scheppen. Laatste paar dagen doe ik nog eens in de fles van 19.00 uur 3 scheppen rijstebloem doorheen. Om 23.00 uur heeft ze dus geen honger. Maar word wel om 2 uur snachts wakker om alsnog te drinken. In een dag denk ik dat ze voldoende drinkt om 08.00 210+7 scheppen om 12.00 180+6 scheppen en om 16.00 180+6 en als laatste rond 20.00 210+7+3rijstebloem. Moet ik haar nog voeden om 2 uur snachts of mag ik de laatste fles gewoon laten vallen. Ze weegt nu ongeveer 6500 kilogram. Moet ze nog 5 flessen hebben? Ik hoor het graag van jullie? ben zo benieuwd hoe jullie het voor elkaar hebben gekregen.
Ik zou het gewoon proberen, maar als ze s'nachts nog wel een fles wil heeft ze denk ik nog wel wat honger? onze zoon was niet meer wakker te krijgen om 23.00 uur en we hebben die fles weggelaten en hij slaapt nu van 19.00 tot 6.30 hij gaf aan echt genoeg te hebben maar als je het niet probeert weet je het nooit.
Hoi Marilouise, Mijn dochter werd ook niet wakker, maar deed zo de fles in haar mond en dronk wel leeg.? als ze een volle fles krijgt om 23.00 uur drikt ze sochtends heel weinig. Ik moet echt even aankijken wat ze wil. Misschien is het wel een gewening weet ik niet. Wat moelijk zegpuh puh