Declaratie Allergie Care bij Menzis lukt niet!

Discussion in 'Flesvoeding' started by Klijntjuh, Mar 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

May 28, 2010
    1,059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Ik snap er niks van.
    Van te voren kreeg ik van iedereen te horen dat de eerste paar dozen voeding die je koopt voor de provocatietest, je na de provocatietest kan declareren..

Nou, mooi een afwijzingsbrief van Menzis!
    Dus ik bellen.
    Blijkt het via de apotheek te moeten en blabla.. het hele verhaal van NA de provocatietest.
    Dus ik zei dat ook als ik het ergens anders zou halen, ik het los zou kunnen declareren..
    Nou, die vrouw wist me alleen maar te vertellen wat haar was verteld, en meer niet..

Het gaat dus alleen om de 'voorgeschoten' voeding van te voren. Inmiddels haal ik de dozen gratis op.

Iemand anders hier ook problemen mee gehad? Hoe is het opgelost?

2. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

Apr 6, 2007
    4,811
    1
    0
    Flevoland
    Ik heb hetzelfde gehad met de pepti voor mijn zoon. Kreeg ik ook niet vergoed omdat t niet bij de apotheek gekocht was (was daar 5 euro duurder dan destijds bij supermarkt/drogist).

Is me ook niet gelukt uiteindelijk, gelukkig na provocatie wel.

En bij mijn dochter kregen we direct Neocate en dat werd direct vergoedt gelukkig.

3. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Waar heb je ze gekocht dan?

Hier is het gewoon goed gegaan hoor met friso allergycare, maar dan wel met bonnen van de apotheek.

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Volgens mij lukt het alleen met apotheekbonnen inderdaad. Zouden artsen je ook wel eens mogen vertellen he!

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hier had ik Pepti bij de Etos gekocht en idd zelfde verhaal. Ik moest bonnen van de apoheek hebben. Echt schandalig dat dat niet duidelijk vermeld wordt.Dus hier helaas ook een aantal pakken niet vergoed gekregen.

6. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

Mar 10, 2009
    4,319
    238
    63
    Ik denk dat het ook ligt aan welke verzekering je hebt.
    De 1e pakken pepti die wij bij de drogist hadden gekocht hebben wij gewoon vergoed gekregen. De nutramigen daarna ging via de firma sorgente.

7. misa

misa Niet meer actief

Heb ik eerder gehoord: alleen als je het via de apothek haalt (en verwijzing hebt van ha) lukt het.
    Balen joh!

Share This Page