Help! Me kleine is nu aan de voeding vanaf 6 maand maar het komt niet door die speen heen! We zitten er nu elke keer een uur mee voordat de fles leeg is! Anders was dat 10 minuten! Ik heb een papspeen geprobeerd en een 3standenspeen! Ik hoop dat iemand een oplossing weet, zodat ik zo nog naar de winkel kan rennen! Help! Edit moderator: verplaatst naar Voeding -> Flesvoeding
heb je geprobeerd om een gaatje bij te prikken? en wat voor voeding geef je precies? groetjes, Miranda
voor hongerige baby's van nutrilon ik heb nu eerst nog gauw stand 4 gehaald van avent. anders prik ik er wel een gaatje bij. maakt het nog uit waar?
Of je van Avent nou speen 1, 2, 3 of 4 hebt, dat maakt niet uit. De gaatjes zijn even groot, alleen zit er bij de 1 maar 1 gaatje in, bij de 2 2 gaatjes.. enzovoorts. Maar zo'n papspeen/3 standenspeen zou op zich wel moeten lukken. Wij hadden een 2 speen van avent, en daar ging de voeding vanaf 10 maanden van Nutrilon ook niet meer doorheen, toen heb ik inderdaad ook het gaatje wat groter gemaakt met een speld.