mijn dochtertje drinkt soms zo gulzig. 90 cc is binnen een kleine 10 minuten op. soms verslikt ze zich gewoon en het is net of ze hele grote slokken binnen krijgt. gebruik de avent fles met speen nr 1. dinsdag komt de vrouw van het buro en vraag ik haar ook advies maar misschien iemand tips om het weekend door te komen? ze heeft ook vaak de hik
Wij gebruikten de dodiefles met de 1-2-3-speen. Deze ging heel goed waardoor er ongeveer 15-20 minuten over een flesje wordt gedaan. De difrax fles met de kleinste speen was nog te groot, hierdoor dronk ons mannetje veel te snel.
In het begin is het even proberen met verschillende speentjes. Bij ons werkte difrax S speen heel goed. Hij deed daar ongebeer 15 minuten over.
Het verschilt gewoon ook heel erg per kindje. Ons meisje kon bv wel heel goed de difrax hebben. Hier dronk ze gewoon lekker 15-20 min. mee.
Wij hadden de difrax s speen + s fles en die werkte hier super. Andere spenen gingen vaak te snl bij Masone
Ken het probleem. Probeer absoluut Difrax S-fles en dan met nog een extra speentje erbij, waarbij het kind meer moeite (om een hoekje drinken) moet doen om het melk binnen te krijgen.
Mijn Mees dronk ook echt supersnel. In 8 min. had hij makkelijk150 ml op. Met zo'n speciaal speentje bij de Difrax S-fles, doet hij soms 45 min. Ik wissel de spenen (de gebruikelijk Difraxspeen ook). De ene keer is hij sneller dan de andere keer en dan rem ik hem gewoon af, door hem de langzame speen te geven.
ok hou dit even in me achterhoofd. vannacht en vanochtend dronk ze lekker rustig vaak zijn het de laaste flessen van acht uur en 11 uur een ramp. bespreek het in ieder geval met de vrouw van het cb dinsdag. dan komt ze op huisbezoek