Voetenzak?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door janette, 29 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hoi

wij hebben de kinderwagen omgebouwd tot wandelwagen.....ja Teun paste niet meer in de bak,...... :cry:

Maar nu hebben we ook de voetenzak gemonteerd.....maar deze is gevoerd met fleece.....wel lekker warm voor de winter maar zou het nu niet te warm zijn?
    ik kan evt de hele bovenkant eraf ritsen dan ligt hij alleen op de onderkant of zouden jullie alles weg laten? ;)

We hebben de mutsy 4rider.......

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik gebruik de voetenzak als het nodig is. Als het van dat lekkere weer is zoals gisteren leg ik hem er niet in.
    het is ook wel afhankelijk van wat ik hem aantrek. Als hij een jasje met bodywarmer aantrek is het simpelweg te warm ervoor.
    Ik zou de onderkant er wel inlaten. Lekker zacht en dan weet je zeker dat je kindje het neit te koud krijgt :)

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    en wat doe je dan aan zijn voetjes?
    alleen sokjes? of slofjes?

4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi Janette,

Past Teun er al niet meer in? Heb dezelfde wagen als jij en Koen is ongeveer net zo oud maar past er nog wel eventjes in...

Gr Otje

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    HOi Otje,

ik weet niet hoelang Koen is...maar teun was vorige maand 60.5 cm en hij heeft een groeispurt gemaakt met zijn lichaam...armpjes en beentjes zijn wat korter dit merk ik omdat ik de mouwtjes en broekspijpen nog wat moet omslaan en ondertussen heeft meneer al maatje 68, maatje 62 gaat echt niet meer :eek:

maar er was boven zijn hoofdje nog maar 2 cm en als hij in de bak ging mocht hij kiezen armen omhoog of naar beneden want zijn schouders lagen klem :(

aankomende dinsdag moeten we weer heen dus het zou mij benieuwen...ik heb wel ff samen met hem op onze weegschaal gestaan en daar kwam uit dat hij al ruim 7 kilo is...maar echt dik kan je hem niet noemen alleen wat babyvet rond zijn beentjes......

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    De onderkant heb ik er nog standaard in, is ook lekker zacht (vooral ook als hij in slaap valt in de wagen). Afhankelijk van het weer en hetgeen Rick aan heeft, rits ik de bovenkant er ook op. Bij weer zoals vandeweek heeft Rick gewoon een vestje aan en sokjes en/of slofjes, bij weer zoals gisteren en vandaag heeft hij een vestje aan en de bovenkant van de zak erop (de wind is toch best fris, tenminste hier).

7. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hoi Janette,

Koen moet 2 april (nu a.s. maandag) weer naar het CB en wordt dan weer gemeten en gewogen. En als ik zo kijk als ie in de wagen ligt is er toch nog wel n kleine 10 cm ruimte boven zijn hoofd en hij ligt nog niet klem in de breedte zeg maar...
    Hoe gaat het nu met Teun in de wandelwagen? Vind ie het leuk? Ik houd Koen nog even in de reiswieg/bak omdat het nog past maar denk dat ie het hardstikke leuk zal vinden in de wandelwagen wat Koen is een nieuwsgierig ventje!

Gr Otje

8. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Hoi Hoi

Teun vond het geweldig in de wagen...zag veel meer...ik had de kap open gelaten omdat deze als je hem terugvouw toch nog lekker een beschut plekje achterlaat.. :) ...en met het parasolletje voor de zon ging het prima...
    hij wilde alles zien...viel in slaap maar was ook gelijk weer wakker....maar na 3 kwartier won de slaap toch wel.......maar ik merk wel dat je minder boodschappen mee kan nemen omdat de zitting nu lager zit....

Had wel de voetenzak er op...al had ik die wel een stuk opengeklapt en heb regelmatig gevoeld maar hij was lekker warm

Ik mag dinsdag 3 april weer met Teun heen dus het zou mij benieuwen wat zijn maten dan zijn geworden...we gokken op 7300 gram en 65 cm...dus wie weet zitten we er errug naast

9. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    Leg je hem dan wel in de kiepstand of mag hij ook wel rechtop zitten?

10. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    k heb ook de mutsy 4 rider

k heb de voetenzak er nog wel op omdat de wind togg wel wat frisjes is
    en de klep kan k zover over der heen doen
    zodat er bijna geen wind langs kan
    wij hebben der ook in de wandel gedeelte
    en wij hebben nog een extra zak voor boodschappen achterop die zit eraan vast

11. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    Teun ligt nog zover mogelijk achterover...als het aan hem ligt zat hij al...haha...toch nog maar ff niet ga wel dinsdag vragen bij het cb waneer dat wel mag

Deel Deze Pagina