10 DPO bruin bloed

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tylmare, 12 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Hallo dames.
    ik heb het volgende ook al gevraagd in het NOD forum waar ik in zit, maar hier zal de vraag waarschijnlijk wat gerichter gelezen worden :)

10 november heb ik een miskraam gehad.
    29 november een positieve ovulatie test.
    Gister was ik 10 DPO.

Normaal heb ik een picture perfect cyclus van 28 dagen, 14 dagen ovulatie, nog eens 14 dagen later mijn "NOD"
    Na de miskraam is heet du allemaal wat anders.

Normaal al ik mijn menstruatie kreeg was het in 1 keer, geen bruine veegjes of wat dan ook.
    Gisteravond dus op 10 DPO wel een bruin afgeveegd.
    Maandverbandje in gedaan en hier ook mee gaan slapen.

Vanmorgen zaten er misschien 3 druppels in en geen bloed meer verloren tot nog toe.

Zou dit een innesteling kunnen zijn? Is mijn lichaam nog gewoon van slag en komt mijn menstruatie eerder dan verwacht? (korte LF gehad dan)
    Houd mijn lichaam me voor de gek, of doe ik dat zelf? ;)
    Heb bij de vorige zwangerschap geen innestelingsbloeding gehad en ook geen echte symptomen voor NOD (nu ook niet echt)

Ik ga uit van een naderende menstruatie, dan kan het niet zo erg tegen vallen.
    Iemand die een bijdrage kan leveren? :)

2. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.297
    394
    83
    het kan verschillend zijn.
    Er zijn dames die een innestelingsbloeding hebben.
    Maar er zijn ook heel veel die vordat ze ongi worden ineens bruin verlies hebben, dit kan jij nu ok hebben gezien je cyclus ontregelt is door de miskraam.

3. Tylmare

Tylmare Fanatiek lid

24 sep 2014
    1.111
    333
    83
    Vrouw
    Gastouder
    Amersfoort
    Ik vrees inderdaad dat de menstruatie is doorgebroken :(

zo raar dat mijn LF zoveel korter is geworden daardoor.
    Had het wel verwacht dat ik mn NOD niet zou halen maar het hakt er toch behoorlijk in.
    Mede omdat we wél een eisprong hebben gespot na ruim een week dagelijks testen.

Hopen dat de volgende ronde weer een normale cyclus is...
    (normaal heb ik dus geen bruinverlies voordat de ongi zich aankondigd)

4. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Wat balen meid. :(
    Mijn menstruatie patroon is ook veranderd na de miskramen. Afgelopen maand had ik eerst bijna 2 dagen alleen maar bruinverlies voordat het doorbrak. Eerder had ik dat niet.

5. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Na mijn miskraam is mijn cyclus ook veranderd zie banner. Verwacht ook dat het deze maand weer 36 dagen zal zijn voor me ongi doorbreekt want heb me ei in degaten ggehouden dmv ovulatietesten.
    betreft het bloedverlies heb ik ook opeens gehad in cyclus na de mk maar ik had dit opeens spontaan na de sex en heeft 2 dagen geduurd.
    Helaas kan je cyclus gewoon erg van slag zijn na een mk.

Deel Deze Pagina