Hallo meiden, Om mijn verhaal te beginnen,.. ben 30jaar, 1 dochter van 4, en vanaf mei 2018 zijn wij bezig voor een 2de kindje. Heb lange cyclussen van ongeveer 35-38 dagen. Ik heb vaak een positieve ovulatietest pas rond dag 26, en dan op 9dpo mijn menstruatie altijd. In oktober een miskraam gehad met 6 weken. Nu heb ik 19febr een positieve knal ovulatietest gehad. 14,16,19,21,22febr seks gehad. Voor het eerst in al die maanden helemaal een symptomen (wou er ook bewust niet al te veel mee bezig zijn). Vanaf 26febr ziekig, flink pijn aan de keel/opgezette klieren. 1maart(8dpo) wat kleine stukjes bruin bij afvegen, savonds een bruinige sliert afscheiding gehad. 9dpo bruinig met afveen, klein beetje rood. Snachts 2druppels rood met afvegen. Vandaag (10dpo) wat donkerbruin soms op inlegkruisje. Met afvegen waterig rood. Net roze. Vanmiddag een testje gedaan,, best veel thee gehad, maar kon het niet laten. Maar hierop zag ik natuurlijk niets... Probeer maar steeds te denken ik wordt gewoon ongesteld, ga ik snel (weer) naar de wc en dan is het weer niks. Heb net een doorverwijzing liggen voor gynaecoloog voor mijn korte luteale fase. Dus gaan er mee verder. Maar hebben jullie dit ook al eens gehad? Of wat denken jullie?
Lastig te zeggen, adhv je negatieve test van vandaag zou ik zeggen dat je gewoon ongesteld gaat worden helaas. Ik word ook altijd 8 a 9 dpo ongesteld, Deze keer begon het ook zo met roze/ bruine afscheiding voordat het echt goed doorzette.