Hallo iedereen, Mijn man en ik zijn pas in de eerste ronde bezig, ik ben in mei gestopt met de pil. Afgelopen maand pas de eerste echte ronde, omdat ik niet zwanger wilde zijn op onze bruiloft, eind september. Ik voel, net zoals zoveel van jullie, sinds deze week van alles aan mijn lichaam. Het zal wel niet zo zijn dat het meteen raak is, vermoed ik, maar vind het zo heerlijk om het er met jullie over te hebben? Afgelopen zaterdag heb ik mijn eisprong gehad, en dus flink geklust. Maandagavond had ik 's nachts wat bruine afscheiding. Sinds gisteren wat vage pijn onder in mijn rug, net boven mijn billen, maar wel op de achtergrond hoor. Wat me het meeste opvalt, is dat ik vannacht enorm veel naar het toilet moest, tussen 10 en 1 uur wel vier keer! Het waren kleine plasjes, en helemaal op het einde, de laatste druppeltjes, deed het wat zeer. Pijn kan ik het niet echt noemen, meer dat het gevoel van aandrang om te plassen op het einde weer enorm terug komt. Daarna is het gevoel weg. Urine is over de gehele dag wel ietsiepietsie donkerder, niet veel. Overdag hoef ik niet zo veel meer te plassen dan normaal, geloof ik. Ik hou dit gevoel wel goed in de gaten, wil geen blaasontsteking verwaarlozen??? En sinds vandaag heb ik een stoelgang. Normaal heb ik die zeer weinig of niet, en moet ik iets gebruiken op het op gang te helpen, maar nu dus niet nodig. Zeer opvallend voor mijn doen! Mijn wijntje laat ik met alle liefde staan, maar dit zal zijn omdat we plannen hebben. En enorm last van hoofdpijn? Ach, ongetwijfeld zijn dit geen voortekenen, maar ik ben het weer kwijt! Doei!
Hay! Daar is dit forum ook voor toch!! Ik vind t ook heerlijk om hier lekker van me af te praten hoor en wij zitten pas in de vierde ronde dus ook iet echt iets te klagen haha Zou wel leuk zijn als je meteen de eerste ronde zwanger bent!! Is t de eerst? Wat betreft je stoelgang moet t volgens mij door een zwangerschap juist moeilijker gaan maar kan het fout hebben Plassen en pijn in je onderrug kan wel door zwangerschap komen maar als je afgelooen zaterdag je ei hebt gehad zou t wel vroeg zijn.. Maar t kan altijd!! Dr zijn vrouwen die zo vroeg al symptomen hebben! Dus spannend!! Zal voor je duimen!!