heb al beetje zitten googlen voor een leuk dagje welness zag er een paar uitspringen welke is een goede aanrader? elysium thermen bussloo veluwse bron anders?
Ik vind Elysium heel fijn.. Ziet er allemaal mooi uit, heb er een heerlijke gezichtsbehandeling gehad en doordeweeks best vaak rustig! Zwaluwhoeve ook vaak geweest maar dat vind ik niet zo (stond al niet op je lijstje zie ik nu haha). Ben zelf nooit bij Veluwse bron geweest maar hoor ik ook vaak hele positieve geluiden over.
Ik vind van jouw rijtje de veluwse bron leuk. Elysium vond ik erg donker en verwarrend van opzet. Thermen holiday schiedam is ook erg leuk!
De enige waar ik tot nu toe ben geweest is Sanadome. Zag er mooi uit en zijn daar ook een nachtje gebleven. Mooie, nette kamer en heerlijk ontbijtje erbij
Hier ervaring in bussloo, zwaluwhoeve, thermen Nijmegen, de oase in nederasselt, sauna drome putten. Persoonlijk vind ik bussloo het mooist. Het is ook lekker ruim opgezet en voor ieder wat wils wat betreft sauna's en baden. Zwaluwhoeve is ook wel ruim, maar vind ik wat te commercieel. Nijmegen gaan we meestal naar toe als we alleen 's avonds gaan aangezien we daar het dichtst bij wonen, maar vind ik niet zo voor een hele dag. Tip voor als je naar bussloo wilt: inschrijven voor de nieuwsbrief dan krijg je kortingen !
Mijn favoriet is thermen holiday Schiedam. Met stipt op één. Maar dan wel op een dagje vanaf 18 graden en het allerliefst een zonnetje dat alles buiten ook open en gezellig is. Maar ik raad de zaterdag en zondag niet aan, vind ik te druk. Wij gaan meestal op een donderdag.
Ik ben in alle 3 geweest en vind ze allemaal heerlijk! Ook schijnt ford beemster heel goed te zijn maar daar ben ik nog nooit geweest. Maar mn broer en schoonzus gaan daar regelmatig heen.
Zwaluwhoeve vond ik 10x niks, n vriendin van mij is daar ook geweest en die vond het ook niks. De faciliteiten zijn goed,maar het is te klein voor het aantal mensen wat daar heen gaat. De veluwse bron staat voor mij op dit moment op nummer 1, en echt heerlijk genieten daar, heb daar ook pedicure behandeling met massage genomen en dat is ook zeker aan te raden. Het eten is daar ook heerlijk, beetje prijzig maar de kwaliteit is dan ook wat je mag verwachten voor die prijs.
Veluwse bron! Zwaluwhoeve vond ik echt 10x niets. VEEEEL te druk. Echt hutje mutje op elkaar. Ik wil gewoon de ruimte hebben om te kunnen liggen.. en niet tussen allemaal onervaren sauna gangers (vakantieveiling-mensen noem ik die) zitten die aan 1 stuk door kletsen in een stille sauna. Heel irritant!
Veluwse Bron met stip! Lekker ruim en ook al is het redelijk druk dan nog is het relaxed. Enige aandachtspuntje is af en toe de horeca (maar van de 10 keer geweest was het 3 keer om te huilen rest van de keren prima) Ook Thermen Bussloo is erg mooi en ruim. Ook leuk vond ik de Wellness Boot in Mill. Weer eens wat anders! Zwaluwhoeve vind ik niks. Daar stunten ze alleen maar met prijzen waardoor je hutjemutje op elkaar zit. Niet echt relaxed.
Ik zou ook naar Veluwe bron gaan, veel keus, lekker eten en ook veel saunas die miet te heet zijn. Laatst ben ik in maarseveen geweest en die was ook fijn, maar erg gehorig. Sauna putten is ook leuk (hertjes) en sauna houten ook!!!
Ligt er denk ik heel erg aan wat voor saunatype je bent.... Vind je puur de sauna's erg belangrijk, dan zeg ik Elysium! De verdeling van binnen en buiten vind ik er erg goed en de behandelingen ook. De horeca vind ik daar persoonlijk alleen niet zo best. Je kan je hier gerust een hele dag vermaken. Bij de Veluwse bron is er vooral veel buiten en wat daar erg positief is, is dat je er ook lauwe douches hebt ipv alleen ijskoud en warm. Erg mooie natuurlijke omgeving ook! Horeca daar is wel iets beter als het Elysium, maar nog niet op en top. Prima sauna om je de hele dag in te vertoeven Zwaluwhoeve is een mooi, maar wat te strak naar mijn zin. Horeca is er wel weer heel goed en zo ook de behandelingen. Prima voor een hele dag. Thermen holiday is ook erg mooi, vooral het buitengedeelte! Vind het er ook lekker knus! Wel voor maar een halve dag of een avondje. Bussloo geen ervaring mee Sanadome lang geleden geweest en weet nog dat er een gedeelte was met badkleding aan en een gedeelte naakt, dat vond ik maar vervelend gedoe. Centre du lac is erg klein maar wel lekker knus. Op een tussendoortje en een drankje na geen ervaring met de horeca.
Thermen bussloo ! Daarna Veluwse bron. Maar ik ga dan ook niet naar geklede sauna´s. Zwaluwhoeve is giga druk en te klein voor de personen die er rond lopen gewoon niet prettig.