Hoi allemaal, ik heb al meerdere berichten hierover gelezen in allerlei verschillende situaties maar ik zit mezelf nu zo gek te maken dat ik zelf maar wat ga plaatsen. Wij zijn nu ongeveer 2 jaar bezig om zwanger te raken. Ik ben in mei dit jaar zwanger geweest en heb toen een miskraam gehad met 11 weken. Nu 5 maanden later ben ik 4 dagen overtijd terwijl ik normaal altijd heel stipt rond de 29/30 dagen zit. Daarbij ben ik misselijk en heb ik steken in mijn baarmoeder, anders dan de menstruatiekrampen die ik ben gewend. Er is geen 1 druppel bloed te vinden nog, hoe vaak ik ook veeg en mijn temperatuur heb ik zojuist gemeten op 37,7 terwijl ik normaal rond de 36,4 zit. Tijdens mijn 1e zwangerschap zat ik ook rond de 37,5 continu. Mijn testen blijven daarentegen wel negatief. Bij mijn vorige zwangerschap waren die wel direct positief. Nu weet ik dat mijn moeder altijd een late eisprong had en dus ook later positief testte maar toch neemt de hoop steeds wat af als ik negatief test. Ik heb geen idee wanneer ik precies geovuleerd heb omdat ik dat probeer los te laten. Zijn er meer mensen die dit hebben gehad? Ik lees zoveel verschillende dingen over mensen die na 2 weken eindelijk positief testte of na 5 dagen alsnog ongesteld werden…
Ik heb het nog nooit meegemaakt/hier gelezen dat mensen bij echt overtijd zo laat pas positief testte. Bij de mensen die pas laat positief testte of pas na bijv 5 dagen "overtijd" ongesteld werden, was de eisprong achteraf veel later dan verwacht en dus waren ze dus nog niet officieel overtijd Feit dat jij nu overtijd bent zonder positieve test kan je er vanuit gaan dat je eisprong dus later was en je dus nog niet officieel overtijd bent. Succes, hopelijk heb je snel duidelijkheid (positieve test of menstruatie).
ik hoop voor jou natuurlijk dat je heel snel een positieve test in handen hebt, maar verhoging etc kan ook zorgen dat je eisprong later is als je gewend bent waardoor je dus misschien nog niet over tijd bent. wat dat laat positief testen betreft. Ik vraag me oprecht af of dat gebeurd en denk eerder dat dat met late eisprong etc te maken heeft. Mijn ervaring is dat je als je zwanger bent op je nod iig iets moet zien op de test als je zeker bent van je nod. maar nogmaals, ik hoop voor je dat je de uitzondering op de regel bent, maar weet ook dat je hoofd enorm veel invloed kan hebben op je cyclus. Waardoor je menstruatie ook uitgesteld kan worden..
Of hebt gewoon geen eisprong gehad, dat een eiblaasje is blijven zitten en dat kan de boel ook verstoren en de cyste kan progesteron af blijven geven. Is overigens super normaal dat dat bij vruchtbare dames gebeurd. Soms wordt eitje te groot of is t even geen mooi eitje.