dames ik zit met een dringende vraag.. ik zou vorige week de punctie krijgen maar omdat het op de feestdagen viel is het verschoven,maar nu is mijn vraag ik spuit nu gonal en decapaptyl en gisteren ben ik ong geworden kan dat? ik dacht zelf als je deca en gonal gebruik dat de ongie uitbleef.ik bel geertgen maar ze zijn gesloten natuurlijk kan iemand hier antwoord geven want ik maak me erg ongerust
Oh meid, dat zou ik niet weten..........sorry.... Maar als je met Geertgen zo de afspraken hebt gemaakt over het blijven doorspuiten etc, dan is dat toch i.i.g in orde? Mocht het Geertgen namelijk (mogelijke) problemen voorzien, dan hadden zij jou daar toch wel op geattendeerd denk ik? Ik zou morgen, 02-01, zeker Geertgen weer opnieuw bellen, zeker voor jou gemoedsrust liefs
ja ik weet het niet essers want de dokter was ook vergeten dat de punctie op de kerstdagen viel,.ik heb hier heel lang op gewacht,ben gewoon bang dat het niet doorgaat. is er echt niemand die er een antwoord op kan geven
Lieve Citpiti, Ik weet niet of ik je hier geruster mee maak, maar het klinkt niet echt voor de hand liggend. Is het wel een echte menstruatie? Maar wat ik niet helemaal snap... een punctie kan niet zolang uitgesteld worden toch? De eitjes zijn groot genoeg, of niet? Als ze groot genoeg zijn, wordt de punctie afgesproken, ongeacht op wat voor een dag dat valt. De punctie meer dan een week uitstellen kan bij mijn weten niet... Echt morgen even bellen, want dit klinkt heel erg raar. Liefs en sterkte, Josien
Heeft de kliniek niet een telefoonnr in geval van dringende zaken? Hoe voel je je lichamelijk verder? Niet ziek ofzo?
Hoi hoi, Ben zelf ook bij Geertgen en weet dat er idd een noodnummer is. Zal het hier niet noteren, maar als je het reguliere nummer belt, krijg je een nood 06 Heel veel succes! Groetjes Elke
Ik kan je ook niet helpen. Maar Dr. R heeft een 06 nummer. Dat staat op de band als je geertgen belt. Verder vind ik het vreemd dat ze de punctie 1 week uitstellen. Als je door blijft spuite met Gonal dan groeien je eitjes ook door. In feite zou de deca je eisprong tegen moeten houden. Misschien heeft het toch te lang geduurd voordat je de punctie krijgt. Ik hoop het niet voor je meis. Dat zou Geertgen namelijk ook moeten weten. Is het echt herlderrood verlies? Liefs Nikkie
Een punctie langer dan een week uitstellen, lijkt me ook niet kunnen. Je follikels groeien allemaal wel door omdat je Gonal spuit, dus dan zouden die nu ongeveer 30-40 mm moeten zijn. De Deca houdt de eisprong in principe tegen, maar daar zal ook een grens aan zitten. Het enige wat ik kan bedenken is, dat het bloedverlies komt door knappende follikels. Ik hoop het natuurlijk niet voor je! Maar ik zou in elk geval het noodnummer bellen, zodat je weet wat er aan de hand is en hoe het met je behandeling staat. Succes verder!
Volgens Nikkie & Elke wordt dat telefoonnummer genoemd op het antwoordapparaat als je het normale nummer belt. Dus dan zou ik nog een keertje bellen en dan het noodnummer noteren. Heb je verder zelf helemaal geen telefoonnummers gekregen voor noodgevallen?
kan het niet een doorbraakbloeding zijn, dat kan nl. met deca. wel gebeuren..... Maar de punctie uitstellen klinkt idd wel een beetje vreemd. Heb je al gebeld ? ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.... liefs C.G.
Ik ben wel erg benieuwd hoe het met je gaat & of je de gyn nog gebeld hebt. Laat je even weten hoe het gegaan is?
ja dames sorry dat ik jullie zolang heb laten wachten maar ik kon echt niet eerder een bericht achterlaten omdat mijn opa een hartaanval heeft gehad maar gelukkig gaat het nu goed met hem en nu over die stommige menstruatie jaja veel nieuws is er niet,ik heb gebeld en ik moet maandag effe daarna toe om te laten kijken dus ik kan pas maandag meer vertellen.ik heb gevraagd of dat kon een menstruatie ze zeiden nee normaal gesproken niet,dus misschien gaat het dan niet door maar ja voor de ziekenfonds telt dat wel als 1ste poging