Feestje.. wat nu?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Laus85, 30 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laus85

Laus85 Actief lid

7 nov 2008
    234
    0
    0
    Tandarts assistente
    Zuid-Holland
    Hoi!

A.s. zaterdag heb ik een leuk feest in scheveningen waar vast en zeker alcohol gedronken wordt. Nu drink ik al maanden geen alcohol meer omdat we zwanger willen worden.
    Kan het kwaad als ik nu toch 2 of 3 wijntjes drink? Want ik wil geen risico lopen dat er iets mis gaat.
    Ik zit rond zaterdag ook precies in de vruchtbare dagen, ik denk dat het dan niet echt goed is als ik en mijn vriend wat drinken (kwaliteit zaad)
    Alvast bedankt!

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Volgens mij kan het niet heel veel kwaad hoor. Zeker niet als je nog voor je eisprong zit.

Veel plezier!

3. Jilly

Jilly Actief lid

15 mrt 2009
    215
    0
    0
    Wees niet zo streng voor jezelf, je kan best een wijntje drinken. Wanneer je veel gaat drinken heb je kans dat je eisprong iets later is dan normaal. Ook zwanger worden hoort leuk te zijn, wanneer je het eenmaal bent moet je al genoeg dingen laten!!

4. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Precies, enkele wijntjes kan echt geen kwaad rond je eisprong.
    Veel plezier!

5. Trees

Trees Niet meer actief

Volgens mijn gyanecoloog kun je met ene gerust hart twee wijntje per week drinken. Ook na je eisprong. Veel plezier op het feestje ;)

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Sluit ik me helemaal bij aan , drink lekker een wijntje en geniet van het feestje !!!

7. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    zou ik jullie wat vertellen.
    mijn collega dronk elke week wel een drankje tot dat ze wist dat ze zwanger was.
    en weet je wat ze ook zeggen zodra je weet dat je zwanger bent alles of niets.dus meteen stoppen met alles.
    Ik ben deze week op vakantie geweest en heb gewoon elke dag 2glaasjes wijn gedronken.
    ik had zo iest ik ben op vakantie en 2wijntjes mag!dit is inmiddels de 14de maand,dus had even geen zin om me aan die regels te houden!het is ieder voor zich.als je er maar geen spijt van krijgt!

liefs

Deel Deze Pagina