kan me voorstellen (als ik je banner zie) dat je het helemaal zat bent! Misschien kan je even langs een huisarts?
zo ja aan je banner te zien zou ik ook erg ongeduldig zijn,ben je net van de pil?en is het je eerste ronde? ja ik zou maar even naar de HA gaan ,zodat hij/zij je duidelijkheid kan geven ,want zo weet je ook niet waar je aan toe bent... succes en het komt goed meid
Dit is de eerste ronde..... Wel een erg lange maarja. Ik twijfel idd of ik naar de ha moet gaan, ben er een beetje dubbel in. Ik weet dat het heel lang kan duren voordat het goed loopt en ik wil eigenlijk niet nu al beginnen met opwekkende medicijnen. Aan de andere kant heb ik nu wel al 3 maanden op en aan buikpijn en raak ik het vertrouwen een beetje kwijt.
nou ik denk dat je lang genoeg heb gewacht dan,en dat je heus wel naar de HA kunt gaan hoor. succes meid!
Jeetje, dat duurt wel heel lang bij jou! Ik zou ook even overleggen met de ha. Dit is niet leuk meer! Heel veel succes!
Meid, toen ik stopte met de pil duurde mijn eerste cyclus 77 dagen! En ook had ik de hele tijd door buikpijn.... ik vertrouwde het niet, naar de huisarts en maanden later blijk ik PCO te hebben. Als je 'voelt' dat er iets niet klopt, twijfel dan niet en ga naar de huisarts.... Er hoeft natuurlijk niets te zijn, sommige meiden moeten gewoon lang ontpillen. Succes, weet hoe frustrerend het is......
Toen ik stopte met de pil was ik na 4 maanden ook nog niet ongesteld geworden. Uiteindelijk ben ik naar de ha gegaan en die heeft me pillen genaamd Provera gegeven om het op te wekken. Toen is het op gang gekomen, uiteindelijk nog 1x ongesteld geworden en daarna was ik al zwanger. En inmiddels heb ik een geweldige zoon van 17 maanden en zijn we nu voor de 2e bezig!
Wat een goed nieuws simoontje hopelijk gaat het bij mij zoddelijk in een stroomversnelling..... Vanmorgen bij de ha geweest en die heeft inwendig onderzoek gedaan en ik aan de lamp toen ij op mijn baarmoeder drukte. Ik moet nu disndag naar het ziekenhuis voor een echo, afachten dus maar weer kus