weet mijn god niet waar dit topic eigenlijk moet staan maar aangezien het om mijn menstruatie gaat probeer ik het NOD-topic maar eens... sinds de geboorte van aidan is mij cyclus helemaal in de war. ik heb echt 6 weken gevloeid. daarna duurde het 2 weken voordat ik mijn eerste menstruatie weer kreeg. dus toen aidan precies 8 weken oud was. het probleem is echter dat ik de afgelopen 7 weken al 3 menstruaties heb gehad. dus zeg maar steeds rond de 19-20 dagen. ik weet dat het na de bevalling allemaal wat anders is en het ff duurt voor het weer normaal op gang komt maar ik vroeg me af of hier nog meer meiden waren die dit ook hebben (gehad) en wie me wat raad kan geven of weet wanneer dit in hemelsnaam stopt! ben nml een wandelende hormonenbom als ik ongesteld ben en aangezien ik elke 3 weken een nieuwe menstruatie krijg zit ik niet lekker in mijn velletje hahaha
He, wat vervelend. Hoor wel vaker dat je na de bevalling een andere cyclus kan krijgen dan daarvoor... misschien dat het vanzelf weer bijtrekt, anders misschien een keer bij de HA langsgaan? Denk trouwens niet dat het hier thuishoort > hier horen alleen de NOD-topics, misschien meer iets voor "zwanger worden" of "baby en dreumes" (aangezien daar allemaal jonge moeders zitten). Heel veel succes ermee!
Misschien toch je vk of ha even bellen? Ik had gehoopt dat andere mama's je konden helpen...maar dat blijkt een beetje tegen te vallen. Succes meid! Elmo
Na een bevalling is je hele hormoon-huishouding in de war. Als je je zorgen maakt, zou ik naar de huisarts gaan en misschien de pil gaan slikken om het op orde te krijgen? Veel succes ermee en misschien moet je wat ijzer slikken voor eventueel ijzertekort ivm veel bloedverlies.
ja elmo idd. had gehoopt dat er meer meiden last van hadden en me konden helpem maar helaas... marrie28, ik ga niet meer aan de pil. die keuze heb ik 2 jaar geleden al gemaakt. ik werd er zelf ziek van en door de pil had ik helemaal een onregelmatige cyclus met veel doorbraakbloedingen dus helaas. bedankt voor de tip van de ijzertabletten!