HSG, 5 dagen later nog steeds gevoelig

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Katja77, Feb 1, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

Jan 8, 2011
    1,998
    885
    113
    Groningen
    Plaats het topic hier even omdat waarschijnlijk iedereen in deze pijler wel weet wat een HSG is.

Ik heb afgelopen vrijdag een HSG gehad. Niet echt een aangenaam onderzoek, en het inbrengen van de instrumenten ging bij de 1e poging niet goed. Toen ik eenmaal lag voor de volgende fase, het inbrengen van de vloeistof kwamen ze daar achter dus moest het weer opnieuw.

Achteraf gezien is het me redelijk meegevallen. Echt aangenaam voelt het natuurlijk niet, die vloeistof. Alles was trouwens goed.

Echter, een dag later kreeg ik heel erge krampen. En nu vijf dagen later voel ik nog steeds een heel onaangenaam gevoel in mijn liezen/ eileiders. Zo'n zeurende pijn dat ik er zo langzamerhand gewoon niet goed van wordt.

Anderen ook die ervaring gehad?

2. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,466
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Nee sorry, en ook nog nooit eerder gehoord. Bij mij voelde ik een uur later niets meer (wel nog wat gevloeid).
    Misschien even bellen?

3. Katja77

Katja77 Fanatiek lid

Jan 8, 2011
    1,998
    885
    113
    Groningen
    Ojee, nou dan wacht ik toch morgen nog even af, aangezien we dan een eindgesprek hebben van het vruchtbaarheidsonderzoek.

Ik dacht dat het wel redelijk voorkwam dat er nog wat napijn was maar bij mij duurt het wel erg lang.

4. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,466
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ken idd wel verhalen van wat na-pijn dezelfde dag, maar na 5 dagen nog steeds... Nee, dat niet.
    Hoop dat je morgen duidelijkheid hebt!

5. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kan een infectie oplopen door HSG. Ik zou even het ziekenhuis bellen waar je je HSG hebt gehad Meis. Ik ken ook niet dat de pijn zo lang blijft, was vrij snel na het HSG onderzoek al over! Sterkte ermee!
    Liefs, Elvi

6. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

Feb 4, 2011
    1,038
    0
    36
    NULL
    Ik heb de 19e een HSG gehad en bij mij bleef het ook langer gevoelig en soms stekende pijn. Pas sinds deze week is het weer weg. Wat het geweest is, geen idee. Als je ook verhoging of koorts hebt zou het een infectie kunnen zijn, maar vraag het morgen gewoon even na!

Share This Page