Hallo allemaal, Ook ik mag me hier (mss wel helaas), aanmelden. Wij zijn sinds 2006 nov al bezig voor een kleintje, maar het wil maar niet lukken. Nou heb ik eerst clomid gekregen omdat het echt aan ligt. Eerst 50mg tot dat mijn lichaam imuun werd ervoor, en nu ben ik aan de 100mg. Ondertussen is er ook een semenanalyse geweest en die kon niet beter zijN! 300 miljoen levende snelle zaadcelletjes! Super gewoon! (gelukkig) Nou moet ik deze week weer ongie worden aangezien ik op 31 december een echo had, en die liet zien dat er 2 !? eitjes aan het rijpen waren die zouden allebeide tegelijk springen volgens de gyn. Omdat ze allebei al 22 mm waren ... super! Ik helemaal trots op mijn eitjes! hihi En nu ben ik 2 dagen over tijd .... spannend dus! Dit is namelijk al mijn 6de kuur van clomid mag er nu nog eentje en 13 feb moet ik weer terug komen. En dan gaan ze andere optie's van behandelingen bespreken met ons. Dus ben bang dat we mss wel aan iui of ivf moeten gaan denken... maar ja alles voor een kleintje!
Welkom hier. Heel veel succes in de MMM en ik hoop dat je snel een posi test in handen hebt Je bent 2 dagen overtijd, miss een testje proberen? Liefs wolly
Ja mss wel ja, maar dit is mijn eerste ronde met die hogere dosis clomid, en eerst wou eerst nog eventjes met de gyn overleggen hoe en wat ... ? Mss komt het ook wel door die hogere dosis dat ik nu wat laterder ongie wordt .... Kan tussen 1 en 2 bellen.
Dat is ook toevallig, dat vroeg ik me ook af want ben nu 1 dag overtijd en heb vanochtend nega getest en vroeg me dus ook af of je nu iets later ongi zou worden door de Clomid, dus een iets langere cyclus. Succes zo met bellen
hee meid, veel succes met jullie reis door de mmm... hoop dat het niet een al te lange reis wordt.... Het KAN zijn dat je met clomid een langere LF hebt (de fase na je ei) bij mij is die met clomid 100 tussen de 15 en 18 dagen. Ik hou dus altijd 18 dagen aan... Maar.... voor hetzelfde geld ben je harstikke zwanger! Ik duim voor je en hou je topic in de gaten! Succes!
heel veel succes met zwanger worden hopelijk lukt het via de MMM om snel een positieve test in je handen te krijgen
Ja was te laat met bellen ... schit! haha Kon tussen half 1 en half 2 bellen, ipv tussen 1 en 2!? Heb ik weer .... Even met mijn vriend overleggen maar anders haal ik vandaag of morgen gewoon een test op en dan zie ik wel. Maar idd met de clomid van 50 had ik ook altijd een cyclus van 33/34 dagen ... maar omdat ik op cd12 al 2 eitjes had van 22 mm en zei de gyn dat ik al in mijn vruchtbare periode zat en dat ze ieder moment konden springen, en gerekend daarvan zeg maar 14 dagen later moet ik nu deze week ongie worden en dan nog ben ik nu 1 dag overtijd .... volgens mij.... haha moet het ff narekenen maar volgens mij zeg ik het nu goed ....
Ik kan mss vandaag wel gaan testen ... wat zeggen jullie? Ben nu dan ook echt wel over tijd ... Meningen graag! haha
Ik zeg testen! 5 dagen is wel de moeite waard toch? Ik ga keihard voor je duimen, en hoop op 2 mooie strepen voor jullie. Groetjes, Elvira
straks dan ga ik testen en dan valt hij negatief uit en dan wordt ik een dag later ongie .... weer een dikke domper. Maar ja, ben wel 5 dagen over tijd ...
spannend meid ik zou ook testen hopelijk is hij positief! snap je angst heel goed meid maar goed je weet dan wel waar je aan toe bent heel veel succes
Dank je wel! Ik denk dat het mss wel verstandig is als ik eerst ff overleg met de gyn ... mss weet zij wel wat. Maar ik heb nog een vraagje, ik had op cd12 2 eitjes van 22 mm. Toen zei de gyn je zit nu in je vruchtbare periode. Wanneer zijn ze dan gesprongen? Ik had namelijk een paar dagen laten hele erge spierpijn-achtige buikpijn in mijn onderbuik ... Vrienddin van mij zei dat zij dat ook altijd had met haar eisprong .... wat is het nou? Maar ja dan nog ben ik nu nog overtijd ....
Heb de gyn gebeld .... Had nu allang ongie moeten zijn ivm met de berekening gerekend van mijn eisprong (de echo). En ik moet nu een test doen en als die negatief is dan moet ik weer bellen en dan krijg dus weer provera mee om ongesteld te worden en dan moet ik weer naar haar toe. Dus ga nu zo eerst even snel het dorp in een test halen. Ik zal morgen of vanavond testen denk ik. Even met mijn mannetje overleggen hihi.
Heb nog niet getest. mijn mannetjes zei dat ik nog maar even moest afwachten ... een dagje ofzo. Dus ik ga vandaag of morgenochtend echt wel testen! haha Of hij het nou leuk vind of niet .... haha!