Sperma zelf inspuiten wie ervaring mee?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by EmpressR, Nov 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EmpressR

EmpressR Lid

Apr 11, 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Na 1,5 jaar proberen met partner en een eerdere zwangerschap wat uitliep op een ernstige buitenbaarmoederlijke zwangerschap. ben ik nu vrijgezel en ga ik het toch opnieuw proberen met een donor.

Ik had al eerder een bericht gepost of iemand er ervaring mee heeft en wat voor weg je moest gaan ..

Nou mag ik met jullie delen dat ik 5 december na alle bloeduitslagen ga beginnen met medicatie (voor de blijheid ben ik vergeten te vragen of ik pillen krijg of injectie). de gynaecoloog nam mij erg serieus wat ik zo fijn vond aangezien mijn "jonge" leeftijd (Bijna 23).

Ze legde me uit dat door de medicatie mijn cyclus regelmatig word + dat mijn eisprong werd "opgewekt", daarna wanneer ik dan wel weet wanneer mijn eisprong is het sperma in kan spuiten. Wie heeft hier ervaring mee? Is het de 1ste keer gelukt?

Ik hoop dat het gaat lukken! Ben zo blij!!!!

Fijne dag en veel geluk x

2. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Ga je het zelf inspuiten. Dat vind ik gek. Is het geen iui dat zij het inspuit? Krijg je het sperma mee naar huis dan? In elk geval succes.

3. Caatje76

Caatje76 Actief lid

Oct 24, 2011
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk eens in de zwanger worden club "wie begint er nog meer in aug met ZI?"

ZI staat voor zelfinseminatie en daar vind je ook wat ervaringen terug.
    Succes!

4. Zuss

Zuss Bekend lid

Nov 3, 2011
    559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo EmpressR

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een vriendin van mij wel. Zij was meteen na de eerste keer zwanger, en dat was ook wel een beetje een schok want dat had ze na alle verhalen en adviezen niet verwacht...!

Heel veel succes!

Share This Page