Sperma

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door valentijn1980, 3 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ik ga weg hier hoor! hahaha

2. valentijn1980

valentijn1980 Actief lid

13 dec 2008
    329
    0
    0
    rotterdam
    Jammer altijd dat sommige mensen meteen commentaar hebben als je iets vraagt. Of dat iemand meteen als dom wordt bestempeld.
    Misschien vind ik sommige vragen die jij zou stellen ook wel onnodig, maar dan reageer ik gewoon niet.
    Volgens mij mag je hier vragen wat je wilt.

3. henkie24

nee meid. ik heb niet gezegd dat het dom is. maar ik moet gewoon lachen hier om de antwoorden. dat mag toch wel een heel klein beetje! dus lach JOU niet uit. lach om de antwoorden die er gegeven worden ;)

4. valentijn1980

valentijn1980 Actief lid

13 dec 2008
    329
    0
    0
    rotterdam
    k had het ook niet over jou hoor! Ik kan zelf ook wel tegen een geintje.
    Er was iemand anders die meteen zei dat het een domme vraag is.
    Altijd een beetje jammer vind ik.
    En van die knpfloooksaus. Tja toch net even wat anders. Misschien dan sommige wel begrijpen wat ik bedoel. Het is toch iets intiems

5. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Valentijn1980

Ik heb je vraag ook niet als dom bestempeld... maar eerlijk ... als je logisch nadenkt weet je toch dat het in je maag terecht komt.... toch?

Dit is verder bij de baby vandaan.... als dat dat je echt "klust" zonder condoom bijvoorbeeld.... toch?

Niet denken bij alles dat het eventueel kwaad zou kunnen... maar probeer nuchter te blijven denken..
    Dat is de raad die ik je wil meegeven... anders word je echt gek hoor...!

xxmona
    oja... en veel plezier hoor...! ;)

6. henkie24

ok dan is het goed. :D

7. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.056
    113
    Vind het niet zo raar dat ze het vraagt, want ik heb ook in een zwangerschapsboek gelezen dat de baby wel degelijk een deel van de smaak meekrijgt van dingen die je eet. Dus hoe ver ook van je maag de baby verwijderd is, smaken krijgt ie soms wel mee ;)
    Zie ook deze link:
    http://www.medicinfo.nl/%7Bc15a81df-8d45-4492-bc7f-736b7c0df623%7D/d_eerstedagenbaby2

8. ramona0309

ja maar niet letterlijk....
    als je veel bitter eet... kan het vruchtwater bitter gaan smaken... maar een baby proeft niet alles wat je eet....
    daarom het voorbeeld met het broodje shoarma... Je kunt moeilijk bij alles wat je via je mond binnenkrijgt gaan denken... lust mijn baby dit wel..? wat in de vraag van TS dus wel gesteld was... en dan maakt het in principe toch niet uit of het over sperma gaat... of over gekookte aardappels....(of noem maar een gerecht)
    Verder mag ik aannemen...dan een maaltijd meer bitterheid...of bijvoorbeeld juist zoetstof bevat... dan enkele ml-sperma....

Weet niet, maar als je zo gaat denken.... dat een baby letterlijk alles binenkrijgt kun je niets eten... en ook niet bijvoorbeeld tijdens een borstvoedingsperiode....
    daarvan is ook bekend dat melk anders kan gaan smaken als je bijvoorbeeld pittig eet.... maar dan is het toch ook niet zo dat als je veel chocolademelk drinkt... je chocolademelk gaat geven....

Beetje nuchterheid is wel geboden hoor....

9. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.056
    113
    Ik snap wat je bedoelt!

Enne.... ik maar denken dat chocolademelk zo gemaakt wordt ;)

10. ramona0309

hahaha vind het trouwens wel een leuke reclame van die koeien.... dat kinderen dat zo geloven he? met die chocolade melk....
    sorry helemaal off-topic... maar mijn zoontje moet er altijd zo naar kijken....

krijgen jullie straks ook.... zo mooi!
    (of hebben jullie ook al...)

11. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.056
    113
    hahah jah van die straccetella (of hoe je dat ook schrijft) ijs. Geweldig hoe een kind daar zo'n verhaal bij kan bedenken. :D

12. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ramona: you' re booming! :)

Ik heb geen flauw benul waar sperma naar smaakt (en wil dat graag zo houden, ik ben geen kotser, maar denk da'k spontaan over m'n nek ga, eet liever een sprinkhaan ofzo, maar dat terzijde...), maar ik las laatst dat de baby zoete smaken prefereert boven bittere.

13. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    Oh, dan zit het met sperma wel goed!

:)

14. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    PIEMELBRIE? whahahaha :) :) geinig dat nog meer mensen dat woord gebruiken hihi moest echt lachen zeg! hahah BAHBAH :eek: :eek:

15. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Hahahaha....mijn vriend vraagt zichn nu af waar ik toch zo hard om zit te lachen.....

16. henkie24

:) :) :) of kopkaas!

17. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    whahaha oh my god, is dit een serieuze vraag?

18. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Misschien niet alleen een idee voor het domme vragen topic, maar ook voor het topic "wat is je eet of drink tic?"... :)

Ach, zwanger zal je er in ieder geval niet van raken.... ;)

19. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Nee? :confused: :eek: :confused: Dat dacht ik altijd!

:p

Deel Deze Pagina