Hallo dames! Ik had ff een brutaal vraagje. Hadden jullie ( de dames die na een jaar ofzo in de MM gingen) bepaalde afwijkingen?Hiermee bedoel ik: cyclussen die extreem lang, of onregelmatig waren?Of waren er ook vrouwen die een vrij normale cyclus hadden met een(ogenschijnlijk) normale eisprong en de daarbij behorende temp? Ik ben nu bijna een jaar bezig.Ik temp sinds september en ik heb een duidelijke eisprong etc.Ben volgens mij ook niet erg onregelmatig(zie boven mijn banner). 7 jr geleden ben ik ook bijna een jaar gestopt zonder resultaat en nu ben ik bang dat er toch misschien iets mis is met me, ondanks dat ik volgens mij geen rare 'afwijkingen'heb geconstateerd.Ovulatietesten van afgelopen cyclus klopten ook precies met mijn temp. Zijn er dus vrouwen hier die ook net als ik een ogenschijnlijk normale cyclusverloop hebben en toch in de MM er achter gekomen zijn dat er toch iets mis is?Ik hoop niet dat ik erg brutaal ben, maar ik maak me toch een beetje zorgen. liefs Carmen
Aaaaaaaaaah lieverd! Hebben ze de zaadjes van je man al gechecked? Daar lees ik niks over namelijk...
hey niesje! Nee, nog niet.Maar ik ga nu ff alleen van mezelf uit, omdat het destijds ook niet gelukt is.Lijkt mij sterk dat ik 2 slechte zwemmers gehad hebt( laatste zwemmer heb ik nog hoor!)
Fijn dat iemand deze vraag eindelijk durft te stellen...ik ben ook erg benieuwd naar de antwoorden en ervaringen. liefs kiki
Ow oke....tja meis....moeilijk hoor. Neem aan dat als alles met jou in orde is er toch bijna niks mis kan gaan dan. Ik heb ook een flinke tijd over mijn zwangerschappen gedaan, bij de eerste zagen ze dat ik geen of bijna geen ei-sprong had... Das bij jou ook niet het geval... Snap je dan niet waar dat aan ligt he....ik snap je onzekerheid.. Dikke knuf, Nies
Zal ik de spits afbijten. Maar die van mij is ook weer beetje ander verhaal. Ik ben in het circuit terecht gekomen met idd andere klachten. Heb zo'n 5/6 dagen na eisprong bruinverlies en dan daarna nog gewoon ongi. Met die klachten bij Ha en met verhaal erbij dat ik ook graag zwanger wil raken bij Fertiliteitsarts terecht gekomen. Daar zijn ze me deze maand helemaal aan het volgen en omdat we dus ook een jaartje bezig zijn, krijgen we ook alle andere onderzoeken. Buiten dat bruin verlies heb ik ook een perfecte cyclus en mooie tempkaartjes. Groetjes Monique
Bij mij hebben ze door middel van bloedafname getest de hormoonlevels getest. Ook moest ik rond dag 21 van mijn cyclus bloed laten afnemen. Daar onderzochten ze dan in of ik ovuleerde. Dat was allemaal in orde. Ik heb nooit moeten tempen. Mijn vriend zijn semenanalyse was ook in orde dus nu kunnen we een stapje verder. Ze hebben nog niet gezegd wat er verder bij hem gaat gebeuren. De meeste onderzoeken zullen nu ook voor mij zijn. Aangezien ik ovuleer en een regelmatige cyclus heb gaan ze nu kijken of de eileiders niet geblokkeerd of vernauwd zijn. Verdere onderzoeken weet ik nog niets van. Eerst dit maar weer afwachten dan. Morgen of vrijdag bellen om een afspraak te maken.