Vroeg me af of het hebben van witte afscheiding/vloed voor je menstruatie kan duiden op een zwangerschap? Zijn er mensen die hiermee ervaring hebben?..
Ik heb hetzelfde! Zondag de 15e is mn NOD en ik kan met early vanaf donderdag testen. Heb dit sinds 3 dagen nu.
Zoals in heel veel topics te lezen valt is het hebben van krampen, steken, afscheiding en andere kwaaltjes niet een eenduidig bewijs van een zwangerschap. Alleen een test kan aantonen of je zwanger bent. Om antwoord te geven op je vraag, ik had geen andere afscheiding als normaal. Merkte aan mezelf ook niet dat ik zwanger was.
Dit inderdaad. Zwangerschap 1 kurkdroog voor NOD, tot pijnlijk aan toe. Zwangerschap 2 enorm veel afscheiding voor NOD. Dit soort 'symptomen' zeggen dus erg weinig.
Ik had beide keren veel witte afscheiding voor mijn NOD toen ik zwanger bleek, maar dat kan toeval zijn want ik heb het ook een keer gehad en toen werd ik gewoon ongesteld. Ik ben bang dat het niks zegt helaas.
Ik had vanaf mijn eisprong juist helemaal geen afscheiding meer, vond ik apart. Nu net dit weekend ontdekt dat ik zwanger ben!
Bij de tweede zwangerschap had ik meer afscheiding voor NOD. De andere zwangerschappen niet. Het zegt helaas niets.