Spermadonor en nu?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door EmpressR, 27 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EmpressR

EmpressR Lid

11 apr 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag dames,

Ik ben een jonge vrouw van 22 jaar en ik kies voor zwanger worden met een donor (een goeie vriend).

Ik ben al eens zwanger geweest 1,5 jaar geleden was niet gepland maar wel welkom. Ik heb altijd gezegd dat ik vanaf kleins af aan jong moeder wil worden. Nou is die zwangerschap in een buitenbaarmoederlijke zwangerschap verlopen en moest ik met spoed geopereerd worden en is er 1 eileider verwijderd. Ik heb sindsdien met mijn, inmiddels ex vriend daarna geprobeerd om nog een keer zwanger te raken maar het lukte niet. Nu 1,5 jaar verder nog steeds geen zwangerschap. Ik heb ook na die zwangerschap + operatie een hele onregelmatige cyclus.

Weet iemand of ik in aanmerking kan komen voor een behandeling met donor ondanks ik "jong" ben? Kan iemand mij een beetje uitleggen hoe het allemaal in zijn werk gaat?

Alvast bedankt dames!

Xxxx

2. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hmm, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar volgens mij maakt je leeftijd hierin niets uit hoor. Je moet je waarschijnlijk aanmelden bij een fertiliteitsafdeling van een ZH dat donorsperma heeft en dan kom je op een wachtslijst. Helaas lees je hier regelmatig dat die wachtlijsten best lang zijn, dus ik zou niet te lang wachten met het ZH contacteren. Hopelijk reageert er snel iemand die wat (ervarings)deskundiger is.
    Veel succes!

3. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Neem maar eens contact op met het Geertgen in Elsendorp.
    Die kunnen je er veel meer over vertellen.

Succes.

4. zwiep

zwiep Actief lid

9 jul 2008
    419
    0
    16
    Amsterdam
    Je leeftijd maakt hierbij niet uit. Je kunt altijd contact opnemen met de afdeling fertiliteit van een ziekenhuis en je verhaal uitleggen. Sommige ziekenhuizen doen geen behandelingen bij alleenstaanden, ook al hebben ze zelf een donor gezocht. Meestal krijg je een doorverwijzing van de huisarts als je een jaar probeert zwanger te worden en het is niet gelukt. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Deel Deze Pagina