Jij hebt een enorme minderwaardigsheids complex. Als ik je berichten leest, lijkt net of je in je "eentje" staat. Heb je geen familie en vrienden en wat vinden zij ervan?!?! Als ik jouw was, zou ik echt met een deskundige praten of (weer) naar therapie gaan. Als ik je woorden leest denk ik aan depressie (ik moet huilen...), faalangst (ik kan toch nooit...) Je woorden zijn zwaar negatief. Ik word er verdrietig van als ik dit moet lezen.
Je verhaal verandert steeds, dan is je ex overleden en dan ben je ineens 5 jaar verliefd op een man die op mannen valt. Mijn klomp breekt echt en ik ga dan ook de mod's een berichtje sturen of je gewoon verwijderd kan worden. Je presteert het telkens weer om bij iedereen het bloed onder de nagels vandaan te halen en als je al 1 seconde de waarheid hebt gesproken heb je dringend hulp nodig. Een ander soort hulp dan dit forum je kan bieden, fyi.
Ik ben het wel een beetje met Mompelientje eens ... ik wordt ook een beetje verdrietig van dat berichtje. Ik moet zeggen, ik heb even rondgekeken in je andere topics, en daar vertel je een ander verhaal als dat je hier doet (sorry als ik je tegen het verkeerde been schop of dat ik het verkeerd heb begrepen). In je andere topic zeg je dat je een vriend had die door een auto-ongeluk is overleden, en je wilt geen andere vent omdat het als "vreemdgaan" voelt, in weer een ander topic ben je met de broer van je ex aan de haal (want dezelfde uiterlijk kenmerken als je ex) en in weer een ander topic heb je in het bos iemand "hand- en spandiensten" verleend en ben je bang dat je zwanger bent. Ik denk idd dat je een enorm minderwaardigheidscomplex hebt en dat spijt me echt heel erg. Maar ik denk dat een kind niet het antwoord is dat je zoekt. Ik zeg helemaal niet dat iemand niet kindwaardig is (niet snel althans), en ook jij niet, maar het zou wel "for all the right reasons" moeten zijn.
Debby, in een eerder (gesloten) topic zei ze dat ze maar van 1 iemand echt hield en dat is dr overleden ex. Nu is ze ineens al 5 jaar gek op een homoseksueel.
zo! Heb je andere topic gelezen... en als je geen troll bent en het dus wel waar is wat je allemaal zegt dat zeg ik... ga eens serieus in therapie en wordt volwassen voordat je een kind probeert te krijgen!
Ik denk inderdaad dat je in therapie moet gaan en alles maar eens op een rijtje moet gaan zetten. Ik mag ook hopen dat ze bij welke spermabank dan ook niet in zee gaan met iemand van 22 jaar! en al helemaal niet met deze achtergrond. Ik denk dan ook dat je huisarts gelijk heeft dat hij je niet door wil sturen! Wees verstandig, maak eerst je opleiding af, breng je leven weer op de rit en kijk dan verder! Je bent nog maar 22!! Je hebt nog een heel leven voor je! Tevens denk ik dat je er verstandig aan doet om op te houden om dit soort dingen te gaan posten en vooral op de manier dat je het doet. Net zoals hier al eerder gezegd is je ben niet eerlijk, je verdraaid verhalen, de ene keer vertel je het zo en de volgende keer weer anders. Dit klopt niet en kan niet goed zijn.
3) Ik ben op jonge leeftijd verkracht door 2 mannen en heb dus een zekere vorm van afkeer voor mannen. In een relatie gaat het soms goed, maar 50% van de tijd moet ik kotsen na de seks omdat ik de persoon in kwestie op dat moment niet uit kan staan en me gebruikt voel dus je wil wel dol graag met een wilt vreemde afspreken om zijn zaad aan je te geven? ik vind het dan ook zeer treurig om dit zo te lezen ik dacht echt dat je serieus was maar niks blijkt minder waar te zijn zoals ik al zij er lopen nog steeds meer gekke los dan dat er vast zitte jammer! meid let goed op je zelf maak je studie af loop een leuke vent tegemoet en ga geniete van t leven
Hallo ik lees een eerder bericht van jou hier op het forum. Wel 7 dagen eerder. Dat je met je vriend probeert zwanger te worden. Waar heb je die vriend nu gelaten? Dit is een serieus forum! Als je met je zelf zit zul je hulp moeten zoeken. Dat soort hulp is hier niet te vinden dame.
Ik heb net ook even alle berichten van ts gelezen. Ik ben er gewoon een beetje triest van. Meid zoek hulp hoor.. en niet om zwanger te worden maar om in therapie te gaan oid. Succes.
mijn hemel ik neem mijn volgende tekst terug ga aub in therapie meid met deze tekste ik wil een kind.. en maakt me niet uit van wie? ( vind ik je echt tot op het bot toe triest ga hulp zoeke nu je miss nog te redden valt! en zo te zien ben je niet alleen miss dat je familie je nog wilt kan helpen tekst van Aaa uit ander topic Natuurlijk gaat het om wat ik wil. Het gaat toch ook om wat jullie willen? Ik wil een kind, dat weet ik nu al een aantal jaren. Het maakt me niet veel uit van wie. Mijn hart openstellen voor een andere jongen kan ik niet en WIL ik ook niet. Dat voelt als vreemdgaan, ook al is dat misschien niet meer zo. Ik wil trouw blijven aan degene van wie ik hield. Ik wil mijn kind niet opzadelen met allerlei ziektes. Daarom wil ik het wel van een man die 'eerlijk' zaad heeft. En met deze partner ben ik mee geweest voor hiv onderzoek e.d. Bij hem weet ik zeker dat hij niets heeft. Ik wacht het wel gewoon af. Buiten dat heb ik 1 zus, 1 broer, 4 broertjes en 1 zusje. Wie zegt dat het niet goed komt? Mijn vader en zijn vriendin zijn er ook nog.
Mijn advies: Focus jezelf op school en maak je opleiding af. Zorg eerst een goede baan te vinden naar je opleiding. Probeer vrienden te maken (facebook, sportclubs, bibliotheek). Ga met mensen om die je kan vertrouwen en die je langer kent. Probeer je jeugdvrienden op te zoeken. Ga sparen voor een leuk kadootje voor jezelf. Maak pannekoeken met enorm veel slagroom, chocolade siroop en ijs. Download een leuke film en nodig vrienden uit. Probeer je leuk te kleden, make uppie, dingen aan doen wat je altijd wilde doen. Geeft jezelf een metamorfose! Hairextentions, wenkbrauwtjes doen, schone en nette kleertjes aantrekken. Kortom. Wees jezelf. Ik lees je berichten en je bent NIET jezelf. Probeer niet te liegen maar probeer's positief te zien. Niet iedereen is wat je denkt. Er zijn heel veel goede mensen in de wereld. Wat ook heel goed helpt, is na je studie, een rondreis maken. Gewoon platzak maar door de hele wereld reizen. Of vrijwilligerswerk doen in Afrika. Meid, ik ben 28 jaar. Ik heb alle kansen kunnen grijpen om mezelf gelukkig te maken. Nu is het jouw beurt. Kijk niet terug, maar kijk vooruit! Liefs, Josje
Meid, wens je ook echt het beste en ken idd je verhaal van je vorige topic. Probeer het baby-verhaal even los te laten, hoe moeilijk ook. Vriend verloren, verkrachtingen, verliefdheid, uit met je vriend, direct op zoek naar een spermadonor.. Een baby is er niet voor om al je problemen te vergeten, is vaak retezwaar en heeft een stabiele moeder nodig.. Werk aan jezelf, en denk echt niet dat je achterlijk bent maar wel dat je enorm met je gevoelens in de knoop zit. Veel sterkte.
Mijn ex kwam er later ook achter dat hij homo was. Maar heb niet zo'n zin om alles hier neer te gaan zetten. Maargoed heb net getest, positief En dat een week voor NOD. Jammer voor jullie. De mazzel. P.S het is van de broer van me ex hoogstwaarschijnlijk. En die broer heb ik 'hand-en span verrichtingen' in de bosjes mee gehad. de ballen. Suc6 allemaal
Ik word een beetje misselijk van wat je allemaal post hoor! Kom op zeg als dit echt allemaal echt is..........maar daar twijvel ik heel erg aan! Ga een hobby zoeken
Het is gewoon niet waar wat je schrijft en dat weet je zelf ook. Volgens je temp kaartje heb je nog geen eisprong gehad en een week voor nod positief testen is ook niet erg waarschijnlijk. Met ex, bedoel je dan degene die dood is of die gameverslaafde.. het klopt van geen kanten iig.
Ik heb hetzelfde gevoel en vindt het erg vreemd. Krijg er een zeer raar gevoel bij. Volgens profiel werkt deze persoon ook op een kinderdagverblijf. Zou mijn kind niet graag daar willen hebben. Mocht je wel serieus zijn, kan ik me alleen maar aansluiten bij de rest, zoek hulp. Beter voor jezelf en voor je kind, mocht je wel echt zwanger zijn.