Volgende maand is mijn vriend alleen thuis in de weekend!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mompelientje, 7 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mompelientje

Mompelientje Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Mijn vriend zei: Ik heb slecht nieuws. Ik zeg: Oh! What is er?
    Hij zegt: Vanaf november tot maart ga ik mijn opleiding afmaken, maar dan in Jutland. Dat is 600km(!!!) Ik ben wel elke weekend thuis.

Meiden(!) Help me! Hoe moet ik dit managen? (met klussen?)

2. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Aii dat is lastig, hopelijk valt er een keer een ei in het weekend.
    En dan op vrijdag zo snel als jullie elkaar zien klussen, en net voordat hij weggaat. Zo maak je het meeste kans denk ik..

3. cybi

cybi Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.324
    0
    0
    Randstad
    Hopen dat je voor die tijd zwanger bent.... ;)

4. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Hopen dat je ei rond het weekend komt....
    Maar er is hoop:
    In 2008 is mijn man 1 jaar alleen in de weekenden thuis geweest (vanwege zijn werk) en toch ben ik zwanger geraakt. Hij heeft gewoon heel goed geschoten, of langlevend zaad.
    Ik dacht dat mijn eisprong toen op dinsdag/woensdag zou zijn, dus dat het toch kansloos was, maar niets was minder waar, (in onze eerste ronde toch raak) .

Raak niet meteen teveel in paniek!

5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Dat denk ik ook!
    En verder indd ook hopen dat je je ei in het weekend hebt. Als hij door de weeks valt heb je weinig kans denk ik :(. Tenzij hij op een maandag komt natuurlijk.. Of evt op een dinsdag is er ook nog een kansje.

6. Fieneke

Fieneke Bekend lid

26 jun 2011
    749
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Klinkt bekend: mijn vriend is om de maand een maand weg van huis voor het werk...
    Om de cyclus, heb ik dus een verloren cyclus :(

Door het feit dat jouw vriend in het weekend thuiskomt (hopelijk is dat vrijdagavond wel!) zou ik niet meteen wanhopen: je kan geluk hebben met je ei én, sperma overleeft wel enkele dagen: 3 dagen is zeker, 5 dagen hoor en lees ik regelmatig, zelfs 7 dagen kom ik geregeld tegen.

Niet wanhopen dus, volgens mij is 't net zo mogelijk als moest hij elke dag thuis zijn.

Succes!

7. Bri

Bri Niet meer actief

Aangezien je het dan alleen in het weekend kunt doen, zou ik in die cyclussen geen ovutesten gaan doen, of gaan temperaturen. Maar het ieder weekend gezellig maken samen. En of het dan 1, 2 of 3 keer (of vaker) tot klussen leidt zal voor de kans op een zwangerschap niet enorm veel uitmaken, denk ik.

8. Serephina83

Serephina83 Actief lid

3 jan 2011
    356
    1
    0
    In de maand dat ik zwanger werd hebben we 5 dagen voor mijn ei geklust, daarna niet meer, en toch raak! Dus is mogelijk, succes!

9. Dribbel32

Dribbel32 Bekend lid

27 mei 2011
    758
    0
    0
    Zuid-Holland
    Mijn vriend werkt alleen maar 's avonds en 's nachts, we hebben al 2 kinderen, dus moeten het ook echt van het weekend hebben en toch ben ik zwanger geworden, dus alles kan!

10. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Misschien is het omdat je lang geen sex heb gehad, en dan verlangen jullie naar elkaar.

Soms denk ik van: Misschien wordt het klussen een verlanging inplaats van: we moeten omdat we een babietje maken :D

11. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Ook ik ben van mening dat je niet zo naar je vruchtbare dagen moet kijken. Het is zeker wel een richtlijn maar hoor zo vaak verhalen dat vrouwen niet verwachten dat ze zwanger zijn ivm het niet klussen op de vruchtbare dagen en het dan toch zijn!

12. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Wij klussen ook alleen in het weekend en dan vooral op zaterdag en tot nu toe is het 3 keer gelukt om zwanger te raken.:D

13. Mompelientje

20 sep 2011
    1.956
    0
    36
    Star Craft 2
    Kopenhagen
    Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!"!!!!!

HIJ GAAT TOCH NAAR JUTLAND PER 1 NOVEMBERRR!!! TOT APRIL!!!

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

14. Delta

Delta Niet meer actief

jeetje mompelientje! balen zeg.. en nu? hoe vaak zie je hem dan?

15. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    lieve mompelientje.. mag ik wat anders vragen..
    helemaal of topic..

Je zegt mijn vriend heeft slecht nieuws.. Hij verteklde dat hij zijn studie af gaat maken..
    Is dat niet iets wat jullie samen overleggen?
    Dan kun je namenlijk ook hier (baby making sex;)) goed samen over praten..

Qua bevruchting is er een hoop mogelijk hoor:) Het libido van mijn man is vreselijk laag door medicijnen en toch schiet hij regelmatig raak;)
    (het blijft niet zitten.. dat is weer een ander verhaal.. Maar de kern moet je hoop geven;):p)

16. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Ha Mompelientje, ik had in de november NOD topic ook al gereageerd.
    Tja..ook wij moeten het met de weekenden doen. Theoretisch gezien is dat niet onmogelijk, het zal wellicht alleen wat langer duren.

Zwanger worden hangt van zoveel factoren af.

Probeer er een beetje vertrouwen in te hebben, dat doe ik ook, ook al is dat soms best moeilijk! Met mijn leeftijd heb ik eigenlijk geen maand te verliezen, nl.

17. zilla

zilla Actief lid

6 jul 2011
    307
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook mijn man zie ik alleen in de weekenden, door de weeks werkt hij te ver weg om elke dag thuis te komen. Zondagavond gaat hij al weg, en vrijdagavond komt hij weer thuis. Ik vind het vooral heeeeel erg omdat ik hem gewoon mis, niet om het klussen voor de baby ;) Ik hoop gewoon dat het ons gegund is en we dus een keer 'geluk' hebben met een weekend-ei of langlevend zaad ;)

18. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Mijn vriend werkt in de horeca en wij lopen elkaar daardoor ook vaak mis. Ik heb altijd gezegd dat ik er niet de wekker voor wilde zetten, dan werd het voor mij een teveel moeten.
    Maar eerlijk is eerlijk, ik ben blij dat ik bijna de hele maand december vrij ben. Dan maakt het me niet uit hoe laat hij thuiskomt en wacht ik wel :D

Jouw situatie is natuurlijk een stukje heftiger. Misschien dan maar proberen te accepteren dat jullie pas in april echt kunnen beginnen. Mocht het dan toch tussendoor raak zijn, dan is de verrassing extra groot. En vanaf december houden wij een pauze tot april dus ik wacht dan vrolijk met je mee goed?

19. Junat

Junat Lid

27 okt 2011
    27
    0
    0
    Limburg
    Mijn vriend is ook alleen de weekenden thuis dus is gewoon hopen op lucky shot?:(
    Zijn inmiddels al wat jaartjes aan proberen blijven hopen?:(

20. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Mijn vriend zit in het leger en is ook vaak genoeg op bivak (dan 1, 2 of 3 weken weg) dus moeten we het ook van de momenten hebben dat hij er is. Ik heb ook gehoord dat de zaadcellen aardig lang kunnen leven, dus maak me er niet druk om (misschien ook makkelijk gezegd omdat dit net onze eerste ronde is).
    Gewoon lekker genieten van de tijd dat hij er is en er niet te druk om maken. Hoe meer je je druk maakt hoe minder het lukt zeggen ze ;)

Deel Deze Pagina