We Gingen met een bang hartje op controle,maar we waren zo opgelucht! Mijn partner zijn zaad was perfect in orde zoals het moet, enkel ik ben het probleempje ik ben niet onvruchtbaar maar ik krijg geen eiersprong Dus moet nu als ik mijn regels krijg beginnen met clomid & pregnyl de kans zou dan zeer groot zijn dat het dan wel zou lukken, dat vertelde ze ons toch enigste nadeel, allé yah nadeel is het niet echt dat we 1op 2 kans hebben op een 2ling nu vraag ik me af.. iemand ervaring met deze behandeling & klopt dat wel van de 2ling? Dikke kus aan iedereen, sarah xxx
Hoi hoi, Ook wij zijn bezig met clomid en het klopt idd, hoe hoger de dosis clomid is, hoe hoger de kans op een meerling.. Wij hebben nu 7 rondes met clomid gehad waarvan de laatste 4 met 150 mg, tot op heden nog niks, maar nu weer op het wachtbankje. Zou je het trouwens erg vinden als je een 2ling kreeg? Liefs
Ik heb ook clomid en pregnyl gebruikt en later in combi met iui. Uiteindelijk spontaan zwanger van 1 kindje. Geen tweeling voor ons dus. Ik had ook vaak maar 1 groot eitje en daarnaast een aantal kleinere. Succes!
Ik zou het absoluut niet erg vinden,maar de eerste keer een kindje krijgen is toch zowie zo wennen niet?
Dankjewel! Ja ben eigenlijk nerveus hoe lang het zal duren had nooit verwacht hier in verzeilt te geraken
ik ben ook begonnen met clomid deze maand we zullen zien wat het gaat geven ik ga zowizo uit van het negatieve het kan toch niet dat het bij de ste x lukt!
Idd vind ik ook wel hoor, heb je helemaal gelijk in, zou heel welkom zijn maar ook heel erg wennen meteen 2 haha.. Ook ik heb elke keer maar 1 of 2 grotere eicellen.. Meestal maar gewoon 1.
hoi hoop' ik ga er ook inderdaad niet vanuit dat het meteen prijs is, heb ook al extra raad gevraagd aan mijn huisdokter hij vertelde me dat deze methode wel kan lukken heel veel kans mee maar daarom ook niet de eerste x we zullen zien hoop dat je baby er snel zal komen!! Dikke Xjés sarah
haha denk ik ook ezzsje Kweet het eigenlijk niet hoe het echt in elkaar allemaal zit enkel dat ze mijn eiersprong gaan Zoeken ofzo? haha ik ben er volledig nieuw in!
Ik heb in het verleden ook Clomid gebruikt. Ik heb destijds ergens gelezen dat met het gebruik van Clomid je ongeveer 7% kans hebt op een meerling. Dus het valt nog mee vind ik zelf. Succes met de behandeling!
Ik hoop eentjé en de rest is mooi meegenomen haha dankjewel Bonita' ben wel niet voor pilletjes en hulpjes maar blijkbaar is dit de weg die wij moeten nemen, en dan zullen we er ook maar voor gaan