Spermaonderzoek = OK!!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 1979kik, 7 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Wat een duidelijke reactie :D DAnk je wel.. Ben zelf echt angstig voor naalden.. Erg he??!!!

Mijn gyn zegt dat ik het zelf moet injecteren, maar die had iets over me buik :|.

Wat raadt jouw gyn aan om te klussen.. Zodra die spuit ingespoten is?? Kan je dan niet het beste klussen:

Op de dag dat hij ingespote is
    Dag erna
    Dag van de eisprong
    Dag na de eisprong...

Dus 4 dagen achter mekaar...??

Jij ook ontzettend veel succes! En ik hoop dat er deze maand een positieve test voor je is :D

2. 1979kik

1979kik Bekend lid

2 aug 2009
    612
    1
    18
    medewerker personeelsdienst
    België
    Hoi
    Ik denk dat hij het over hormonen spuitjes heeft en die moet je zelf zetten, zijn kleintjes naart schijnt en zet je idd in je buik. Hier heb ik helemaal geen ervaring mee, misschien kun je eens rondhoren op het forum?Een vriendin van mij heeft wel IVF gehad en moest deze spuitjes ook zelf zetten en vond dat ze helemaal geen pijn deden.
    Ivm het klussen. Tja de gyne zegt dan op woensdagavond(donderdag krijg ik mijn spuitje)dat we zeker moeten klussen op vrijdag, di de dag na de spuit omdat de spuit ervoor zorgt dat de eisprong binnen de 36uur op gang komt. Ze zeggen ook dat je beter dag om dag klust en niet elke dag om de kwaliteit van het sperma beter te maken. Maar ik lees hier evengoed verhalen van vrouwen die zwanger raakten door rond hun eisprong elke dag te klussen.Dat moet je natuurlijk zelf aanvoelen maar ik kan je garanderen dat ik na 9 maanden tevergeefs klussen helemaal geen zin heb om nog eens elke dag in de weer te zijn pfff:p

3. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Hahah nee ik snap dat je na 9 maanden geen zin heb om elke dag nog te klussen.

Ik snap jouw verhaal ook hoor, hier is het ook meer een project geworden om een kleintje te verwekken.. En dan werkt her alles nog tegen van mijn kant :(

Zal inderdaad eens rond gaan struinen, maar hij had het inderdaad over hormonen en die zouden ook voor een eitje zorgen incl. een goede eisprong...

Dus het is verstandig... Bij een positieve ovulatietest op die dag te klussen, de dag va de eisprong en de dag erna :D

Liefs

Deel Deze Pagina