iets bruin en kleverigs= ongi?

Discussion in 'Zwanger worden' started by jellie, Nov 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jellie

jellie Bekend lid

Sep 3, 2006
    554
    0
    16
    Hallo!
    ff een beetje vieze vraag... vandaag dacht ik dus echt dat ik ongi was geworden ( dag 33), vanmorgen op het toiletpapiertje ietsjepietsje bruin, verder niets.. geen rood, geen ongi gevoel. En verder ook de heel dag niets.. Net 2 uurtjes tampon ingehad ( ivm een witte broek die ik even aan moest..). ook daarop ietsje bruin en kleverig. Lijkt op oud bloed ofzo?
    Nu is deze cyclus al anders dan mijn 2 vorige maar dit kan ik niet echt thuisbrengen als ongi.. Ik wil weten wat jullie mening is.. heb nml 2 erg leuke feestjes voor de boeg dit weekend ;) ;) .
    Kan dit uberhaupt iets anders zijn dan mijn ongi? Of kan ik dit als dag 1 van mijn nieuwe cyclus rekenen? Dan ga we door naar rond 4 ;)
    Groetjes!

2. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    Bij mij is bruine afscheiding altijd een voorbode van mijn ongi..
    Ik hoop dat dit bij jou niet het geval is....

Liefs An ;)

3. jellie

jellie Bekend lid

Sep 3, 2006
    554
    0
    16
    zit nog maar in ronde 3 dus ken mijn lichaam natuurlijk nog niet goed maar heb normaal echt ongi klachten en gelijk rood.. Had liever gehad dat het doorzette vandaag dan weet ik waar ik aan toe ben ( herkenbaar denk ik?). Hoelang van te voren heb jij dit dan? Voel je dan ook geen ongi klachten?

4. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb dit idd ook altijd voor mijn ongi.
    Dit is nog niet dag 1 van je ongi.

Maar.. je kunt dit ook hebben als je zwanger bent..

moeilijk he Jel, heb je nog niks aan.

5. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    Het menselijk lichaam is een erg lastig ding... ;)
    Bij iedereen is het weer anders

Liefs An ;)

6. jellie

jellie Bekend lid

Sep 3, 2006
    554
    0
    16
    Dit is zeker lastig ja! Getver! Maar hoelang kan dit blijven dan? Wanneer moet mijn ongi doorbreken? En wat is het dan als je wel mogelijk zwanger bent? Lijkt echt op oud bloed...

7. jellie

jellie Bekend lid

Sep 3, 2006
    554
    0
    16
    ALs dit niet dag 1 is van mijn ongi klopt het weer niet met het tijdstip vd eisprong... Ben weer lekker duidelijk...

8. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    Ik zou nog even afwachten, dat is natuurlijk makkelijk gezegd dan gedaan... ;) Hoelang is je cyclus normaal dan?

9. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    In beide gevallen is het oud bloed.
    Bij mij varieerd het van 2 tot 5 dagen bruin verlies (heb wel eens 7 dagen gehad)

10. jellie

jellie Bekend lid

Sep 3, 2006
    554
    0
    16
    1ste 32 dagen en de 2de 32 dagen , nu is dag 33. Dus qua tijd kan het wel maar weet zeker dat ik mijn eisprong maandags of dinsdags gehad heb , heb toen 2 dg rekbaar slijm gehad, sindsdien witvloed, 8 dg daarna met wat bruinigs erin en 2 dg erge krampen. Sinds deze week geen ongi klachten... En vanmorgen dus dit... Hoelang hebben julllie dt dan voor de ongi doorbreekt 1 dag ,2 dagen ?

11. jellie

jellie Bekend lid

Sep 3, 2006
    554
    0
    16
    Jeetje 2 tot 5 dagen? En daarna nog je echte ongi? Beide keren had ik maar 2 ongi dagen! Heel kort dus..

12. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    Bij mij varieert het ook van 2-7 dagen.....
    Natas en ik kunnen je helaas alles vertellen over bruin verlies... ;)

13. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja daarna nog ongesteld.
    Maar meestal is dat bruine alleen met afvegen hoor. dus hoef niet 2 weken lang te sjouwen met tampons. ;)

zoals ik al zei, kan beide kanten op!
    Je zal toch moeten testen voor zekerheid!

14. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    Ik zou denk ik er toch een testje tegen aan gooien..... Succes...

15. jellie

jellie Bekend lid

Sep 3, 2006
    554
    0
    16
    Ben echt blij dat jullie er zijn hoor! Geeft me gewoon veel duidelijkheid ( al heb ik nu natuurlijk nog geen duidelijkheid maar jullie weten wat ik bedoel :p ). Ben een typje dat van zekerheid houdt.. ja of nee en niet dat ertussen in.. hihihihi! Ik wacht gewoon af... Laat mijn wijntje nog maar ff in de koelkast staan.. :(

16. ah78

ah78 Fanatiek lid

Dec 29, 2005
    1,355
    0
    0
    Succes meid! Ik ben benieuwd... Ik hoop dat die bruine afscheiding van jou iets heel moois betekent... :whistle:

X an

17. jellie

jellie Bekend lid

Sep 3, 2006
    554
    0
    16
    Ga er eigenlijk niet vanuit An maar wel lief van je! Ik hoop natuurlijk voor jou en Natas ( en andere meiden die zo lang al bezig zijn) dat het binnenkort raak is!

18. jellie

jellie Bekend lid

Sep 3, 2006
    554
    0
    16
    net ff testje gedaan= negatief. Ga er dus maar vanuit dat het mijn ongi is! ;)

19. murizzz1

murizzz1 Niet meer actief

hoi!
    ik heb ook altijd eerst bruinige afscheiding voor dat duivels komen. Elke maand hoop ik dat het niet de duivels zijn maar elke maand is het wel zo. Heb me nu voorgenomen dat ik als ik iets bruins zie, ik zeker weet dat de duivels komen. Ik ben er zo moe van om te denken misschien is het nu raak. Steeds weer die teleurstelling. Wordt er zo verdrietig van. Hoop voor jou dat het wel goed zit en dat het niet die stomme duivels zijn! Succes

20. jellie

jellie Bekend lid

Sep 3, 2006
    554
    0
    16
    Ik heb het eigenlijk nog nooit gehad... Gewoon patsboem rood 2 dagen lang en dat was het! Zoals je ziet heb ik net getest en was neg. dus ik verwacht mijn duiveltjes ook!

Share This Page