kortere cyclus

Discussion in 'Zwanger worden' started by lucky, Nov 26, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lucky

lucky Actief lid

Jun 22, 2006
    494
    0
    0
    Is bij jullie ook de ongesteldheid al eens eerder begonnen als uitgerekend
    ? Ik ben het tien dagen eerder geworden dan normaal, ik heb nu een cyclus van 25 dagen. Is dit niet erg kort? Groetjes lucky.

2. SandraT

SandraT Lid

Sep 13, 2006
    37
    0
    0
    bij mij was ie de eerste keer maar 24 dagen. Daarna is ie wat langer geworden.
    Volgens mij is dit niet raar of zo. Is bij iedreen anders.

gr. Sandra

3. triez

triez Actief lid

ik heb ook de afgelopen 2 keren een cyclus van 25 dgn gehad, vind het idd ook wel erg kort, maar ja ben dus niet de enige

liefs triez

4. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    Wou dat ik eens zo'n korte cyclus had.

Ik had denk ik liever een korte cyclus, dan zo'n lange cyclus wat ik nu heb!

Veel succes ermee.

Groetjes Cindy

5. Bibu

Bibu Fanatiek lid

Nov 18, 2006
    1,496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Mijn eerste drie cyclessen waren zelfs maar 21 dagen maar volgens mijn huisarts kon dat geen kwaad. Als je een menstruatie krijgt moet er een eisprong zijn geweest dus hij vond het niet verontrustend.

Succes allemaal, Bibu !

6. lucky

lucky Actief lid

Jun 22, 2006
    494
    0
    0
    Ok, dat begrijp ik allemaal nog wel. Maar het geen wat ik niet begrijp is dat ik nog steeds een beetje bloedverlies heb. Hoe zit dat dan? Weet iemand dit? Groetjes lucky.

7. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,168
    0
    0
    zeeland
    ik heb altijd een cyclus van 25 dagen......heel soms 26 dagen......maar nooit langer dan dat......dus het kan hoor.....groetjes tamara

8. lucky

lucky Actief lid

Jun 22, 2006
    494
    0
    0
    Volgens mijn banner heb ik over 4 dagen mijn eisprong maar zoals ik al eerder zei, heb ik nog steeds last van bloedverlies, dat klopt dan toch niet. Wie kan mij helpen? Groetjes lucky.

9. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    volgens mij is tussen de 21 en de 35 dagen normaal daarvoor te kort en daar boven te lang...

10. lucky

lucky Actief lid

Jun 22, 2006
    494
    0
    0
    Ik word er echt gestoord van. Sorry, maar het is ook allemaal zo ingewikkeld.

Share This Page