hallo dames! Zijn hier misschien ook dames die verzekerd zijn bij menzis? Wij hebben nl nog helemaal niets gehoord over de teruggave van de no claim? Wie hebben dit ook niet en zijn er misschien dames die er meer over weten? Groetjes Nikster
De teruggave van de no claim, moet uiterlijk eind maart gestort worden. Wij hebben tot nou toe ook nog niets gehoord. Het zal wel in maart komen.
Hoi Nikster Ik heb een poosje bij menzis op de helpdesk gezeten en kan je vertellen dat de teruggave van de no claim pas rond april bekend word gemaakt. Zodat evt kosten die je in december nog gemaakt heb ook mee genomen worden. Dat je niet later nog weer bericht krijgt dat je nog weer wat terug moet betalen. Ik hoop dat je wat aan dit antwoord hebt. Groetjes Wendy
Ik zit bij zilverenkruis, en ik heb daar nog niks van gehoord. Het zal wel rond april worden voor je daar iets van hoort denk ik.
@female voor jou zou het zelfde moeten gelden allemaal zo rond einde maart begin april dat ze de brieven de deur uit gaan doen.
als je 1april nog niks hebt gehoord dan pas moet je bellen bij zilverenkruis staat dat ook vermeld op de site vorig jaar hadden wij het ook pas heel laat
vroeg me dit ook al af. ik dacht misschien heb ik het allemaal wel op gemaakt! heb nl. mensediecktherapie. maar we wachten geduldig af... groetjes susanne
@ stitch De therapie die je hebt is dat chronisch want dan komt het namelijk uit je basisverzekering voor het grootste gedeelt alleen de eerste behandelingen betaal je dan uit je aanvullende en ik meen me te herinneren dat dat niet van je no claim afgaat. Groetjes Wendy
maar om iets echt zeker te willen weten zou je toch je zorgverzekeraar even moeten bellen die kunnen kijken voor je.
Heeeeeeeeeeey wat goed zeg! Dit zat ik mij laatst ook al af te vragen! Ik heb er ook nog niks van gehoord, en zit met smart te wachten op mijn centjes.... Dus we kunnen het geld pas in april verwachten? Jee, wat een domper zeg Vorig jaar was dit volgens mij uiterlijk februari als ik het mij goed herinner...
Ik werk voor een zorgverzekering en kan je vertellen dat het vorig jaar ook rond apriil was. Anders krijg je alleen maar gedoe met allerlei correcties en terugbetalingen als er toch nog rekeningen binnen komen.
je kunt bij je therapeut navragen of jouw indicatie chronisch is. Als het chronisch is komen de eerste 9 behandelingen uit de aanvullende verzekering. die gaan dan niet van je no-claim af. De volgende behandelingen komen uit de basisverzekering en gaan wel van je no-claim af. De kans is dus groot dat je niets of heel weinig terug krijgt. Als het niet chronisch is komt alles uit je eventuele aanvullende verzekering tot een bepaald maximum vaak.
Ow, ik heb mijn geld toen echt wel eerdert gehad. Misschien kwam dat ook wel omdat het bij mij zo klaar was als een klontje: ik kreeg de volle mep terug en had geen enkele kosten gemaakt! Maar we wachten dit jaar 'rusitg' weer af. Had stiekem toch gehoopt dat we het weer zo vroeg zouden krijgen. Van dat geld willen we namelijk wat extra leuke dingen voor de kleine kopen....
haha,misschien heb ik wel mensen van hier aan de telefoon gehad. Heb zeer regelmatig zwangeren aan de foon voor kraamzorgaanvraag en en kraampakket. Op de geboortemeldingen na de leukste telefoontjes.
Wij krijgen het van CZ ook rond april.. Hoop dat ze op tijd zijn want ik verheug me op een nieuw tuinstel dat we voor dat geld willen kopen