even een pauze op het forum

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sim, 11 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

    sim Niet meer actief

    hee meiden,

    ik heb besloten om even een tijdje van het forum af te gaan, heb vanmorgen mijn regels gekregen en was er toch wel weer sneu van.. had er niet echt op gerekend dat ik deze maand zwanger zou zijn vanwege de nodige stress deze maand, maar toch als die week voor je nod weer aanbreekt merk ik dat ik aan weinig andere dingen kan denken, en toch dagelijks op het forum "rondhang" op zoek naar bevestiging dat het raak zou kunnen zijn. we gaan de 20e trouwen, begin met gitaarles en stort me deze maand even op (nieuwe) andere dingen in de hoop 'het zwanger worden" een beetje los te kunnen laten, kortom afleiding! want ik ben bang dat het anders een obsessie gaat worden, het tja het moet natuurlijk leuk blijven.. maar soms is dat makkelijker gezegd dan gedaan.
    wens alle meiden hier heel veel succes die voor de volgende ronde gaan en allen die deze maand geluk hebben gehad van harte gefeliciteerd!

    heel veel liefs en ik kom zeker terug, maar dan wil ik eerst wat beter in mijn vel zitten

    sim
     
  2. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik hoop voor je dat het snel raak is als je wat afleiding gaat zoeken. Ik hoop je dan ook snel weer terug te zien op het forum met goed nieuws!!

    Liefs van Daphne
     
  3. Snoepie

    Snoepie Lid

    20 jan 2006
    32
    0
    0
    Ik begrijp precies wat je bedoelt. Het zwanger worden gaat een beetje je leven beheersen en dan wordt het zo geforceerd. Je doet jezelf en anderen tekort als je zo geobsedeerd bezig bent met zwanger worden. Maar het is niet gemakkelijk om er niet mee bezig te zijn...

    Alvast van harte met je huwelijk en tot horens!
     
  4. Angel79

    Angel79 VIP lid

    14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Ten eerste wil ik je ook alvast feliciteren met je huwelijk, ik hoop dat je een hele mooie dag zal hebben!!!
    Ik begrijp je heel goed dat je even wat afstand wil, omdat het te zeer je bezig gaat houden en dan zeker als je dan ook steeds hier aant zoeken bent of gewoon maar aan t lezen bent. Dan denk je weer wat te herkennen en dan valt de ongi erg koud op je dak.
    Neem je rust, pak je afleiding en geniet van je huwelijk dadelijk. Misschien is het net genoeg om je volgende maand weer terug te zien, maar dan met goed nieuws ;) ik hoop t voor je en zal toch voor je blijven duimen meis.
    Ontzettend veel geluk toegewenst!!!!

    Liefs Angela.
     
  5. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Het is mss wel het beste wat je kan doen, de boel eventjes loslaten. Je hoort vaak op het moment dat de mensen het zwanger worden wat loslaten, dat het kort daarna raak is.
    Ik duim voor je dat dit bij jou ook het geval is en dat we je vlug kunnen terug zien op het forum met goed nieuws.
    Alvast een dikke proficiat toegewenst met je huwelijk.

    Groetjes kathy
     
  6. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Succes en veel plezier. Ik denk dat we je wel weer zien verschijnen hier als het raak mocht zijn.
     
  7. Naomy

    Naomy Actief lid

    12 nov 2005
    284
    0
    0
    Groningen
    Hele verstandige keus meid!
    Ikheb hetzelfde gedaan in november en ben in januari zwanger terug gekomen op het forum ;)

    Heel veel succes met alles en natuurlijk alvast van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!
     
  8. palmie

    palmie Bekend lid

    22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ik vind het ook heel verstandig,heb me hetzelfde voorgenomen als de :evil: :evil: deze keer weer ariveren want ik ben er ook veels te veel mee bezig,succes meid!!

    Liefs Palmie
     
  9. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Succes meid en tot ziens!
     
  10. janine

    janine Actief lid

    19 sep 2005
    270
    0
    0
    oldenzaal
    Sim, gefeliciteerd met je aankomend huwelijk, wens je ook alle geluk van de wereld toe.
    Ik hoop als alles een beetje rustig is geworden , dat je dan zwanger terug komt.
    Groetjes en veel geluk toegewenst.
     

Deel Deze Pagina