hallo dames, ik weet dat hier veel dames zijn die eigen gemaakte spullen verkopen. nu was mijn vraag waar doen jullie dat?(ik bedoel geen webshop) ik vind het namelijk leuk om dingen zelf te maken, en vind het leuk om spullen te verkopen. dus vond dat een leuke combinatie. mag je die spullen op een rommelmarkt verkopen? maar heb ook gekeken voor een braderie en daar is de kraam erg prijzig. wat is jullie ervaring hiermee? groetjes haakmuts
Dank je voor je reactie. Maar het lijkt me leuk om bijv. Samen met mijn vriendin een dagje op bijv. Een markt te staan. Zodat we (als we weinig verkopen ) toch een leuke dag samen hebben gehad
Ik heb een keer samen met een vriendin onze eigen gemaakte sieraden verkocht op een braderie, was gezellig en best leuk verkocht! Voor mijn zelfgemaakte vlaggenlijnen/ naamslingers/ labeldoekjes en meer kraamcadeautjes heb ik een Facebook pagina aangemaakt en het daar op gezet... En veel via via..
Ik verkoop ook gehaakte en genaaide spulletjes. Het is heel verschillend wat ik betaal voor een standplaats maar meestal betaal je tussen de 7.50 en 20,- in een dorp, en tussen de 20,- en de 70,- in de stad. Maar dat is hier, geen idee hoe dat in de rest van het land zit. Het is bij mij meestal wel zo dat je ook wel in evenredigheid verkoopt als je standgeld. Hoe drukker de markt hoe duurder de plaats. Wat voor spul verkoop je? Op markten verkoop je vaak kleinere minder dure spullen. Via webwinkel verkoop je ook de duurdere dingen.
Ik vind Verkoop je zelfgemaakte artikelen bij ilovehomemade.nl! Dé website op het gebied van zelfgemaakte producten voor en door jou echt een hele leuke site om zelfgemaakte spullente kopen of verkopen. Tja en mocht je er echt een "uitje" van willen maken dan zou ik even op rommelmarkten in je omgeving zoeken.
ik verkoop gehaakte spulletjes. ik schrok idd van de prijs van een braderie(50 euro). we hebben hier een kofferbakverkoop maar daar mag je eigenlijk alleen 2de hands spullen verkopen. ja daar valt het niet echt onder. kan het altijd vragen natuurlijk. @danip mag ik vragen wat voor gehaakte spulletje je dan het beste verkoopt?
Hier heb je een winkel: mijntafel of mijnmarktplaatst...daar kun je een tafel huren voor een paar weken. Veel mensen verkopen daar hun spulletjes Lady's night avonden Sommige winkels willen het voor je neerleggen in hun winkel. Online: Etsy, DaWanda of MetdeHand
Webshop en deze op mp promoten! af en toe op een markt staan met je spulletjes is ook een goede optie! Op Google vind je zo de markten in jouw buurt.