hi, Wie weet / heeft veel playmobil in Huis? Waar word het meeste mee gespeeld? Zoontje heeft speeltuin, junglehuis en dierentuin (tweedehands) en het aqarium. Ik wil graag iets nieuws geven voor zijn verjaardag, iemand tips? Of een andere verjaardagstip voor een groot kado (rond de 50/75 max maar minder mag ook)? Schooltas,trommel etc krijgt hij van familie... Wat was bij jullie het meest een succes? Thanks
Stuntstep Lego Spellen ( bijv knibbel knabbel knuisje) Vriendenboekje voor op school Playmobile heb ik geen idee van, dat vinden mijn kinderen niet leuk.
Ligt er maar net aan of je kind al kan bouwen en de intructies kan volgen. Nog noout gedaan dan zou je kunnen kijken naar lego junior of als hetbouwen makkelijker is of het echt gaat om spelen zou ik kijken naar city. Onze uk is 3 en heeft wat cars junior lego maar ook gewone lego van de brandweer. Hij kan de instructies goed volgen van beide. (Goed inzicht)
Bij ons wordt heel veel gespeeld met het playmobil kasteel. We hebben een hele berg ridders en paarden en een paar draken erbij. Playmobil piratenschip is ook erg leuk. wat betreft lego: je kan in het begin toch ook gezellig samen bouwen, als het nog een beetje moeilijk is. Gewoon beginnen met zo'n politiedoosje van het kruidvat samen.
Hier wordt veel gespeeld met het Playmobil zwembad, de camper, de politieauto en de graafmachine. Van de speelotheek is het meeneempolitiebureau en de brandweer een groot succes.
Playmobil is hier niet zo'n groot succes als Lego. Dl was helemaal blij met zichzelf, dat het was gelukt om Elsa's ijsspeeltuin (oid) te bouwen (lego Junior). Verder speelt ze veel met een houten kassa met ingebouwde echte rekenmachine en papieren kassarol - multi functioneel ding.
Zoon is niet zo van de auto's/wagens (helaas ) Ga nu toch kijken voor een drakenkasteel ofzo van playmobil en vriendenboekje