weet iemand een goede stijlingstang? Die van mij is nu al 4 jaar oud en ik zie dat het snoer langzaam kapot gaat. Vind het een eng ding worden. Heb er wel een met keramische platen die zijn toch het beste?
kijk als je een nieuwe koopt ook even naar de breedte van de platen als je te breede hebt kom je niet strat bij het begin van je haar !! oja en ook wel makkelijk dat je de tempratuur zelf kan regelen! succes !!
Bij de Kijkshop hebben ze er veel in de kasten staan. Ik heb een roze.. weet niet precies van welk merk het is maar hij is super! Zit ook een goede beveiliging op zodat de tang niet té heet wordt..
ps ik heb een carmen cr1090 thermoceramic slimline de bevalt super ! hiervoor had ik dus een te breede heeel iritant
de wahl cutek hair straightener heb ik al jaren! heb ik bij de kapper gekocht maar je krijgt m ook op het internet is nu niet eens zo duur meer als toen! geweldig ding
naja misschien als deze wat ik nu heb ooit stukgaat dat ik m toch wel koop hoor maarr zolang deze het nog doet zo goed als nu! en hij is echt al iets van 6 jaar oud he! dan komt er hier geen andere in huis
heb die rode van babyliss, met stoomfunctie, was 90 euro, vind het echt een fijn ding, gebruik hem 2 x per week, de andere dagen ga ik gewoon snel door mijn haren met een borstel en zijn ze nog steeds steil, en heb echt moeilijk haar hoor maar hoor idd van iedereen dat die van chi de beste zijn
Ik heb een fudge stijltang die heb ik nu alweer een jaar of 8. Doet het nog prima. Hierna wil ik een chi tang. het zijn wel de wat duurdere tangen maar weet wel dat ze goed zijn.
Ik heb deze Kijkshop.nl - REMINGTON Straightener S1051 Hij is echt helemaal super. Ik heb hem nu 4 jaar en hij doet het nog steeds super.
Chi!!! Het beste merk zoals de meesten al zeggen, En als het goed is doe je er jaren mee, dan vind ik het de 150 euries wel waard, ik steil mijn haar dagelijks en heeft er tot nu toe nog niet onder geleden!!