Sony vivaz youtube app

Discussie in 'De lounge' gestart door laravelk, 6 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Ik heb gisteren een tweedehands sony vivaz (of alleszins, dat denk ik) gekregen. Ik probeerde youtube te kijken nadat ik verbinding had gemaakt met ons wifi thuisnetwerk. De app geeft echter aan dat "het lijkt alsof u aan het roamen bent" en dat dat hoge kosten met zich mee kan brengen. Ik heb echt 0,0 verstand van telefoons (ik had eerst een nokia uit 2000 ofzo :D) dus ik heb ook geen flauw idee of ik nu gewoon youtube kijk via onze wifi of dat het via 3G gaat en ik onverwachte kosten krijg. Ik heb AH mobiel prepaid en dat is dus altijd roaming via KPN. Wat ik dus weten wil is, of mijn beltegoed zo sneller op gaat of dat ik gewoon via internet youtube kijk.
    Bij "verbindingen" in de app kan ik kiezen tussen "internet" en "MMS". Wie helpt?

2. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    Als je thuis bent en op je eigen wifi zit, pakt hij dat. Maar als je thuis bent en op 3G zit, of je bent ergens anders, dan ben je data aan het verbruiken en als dat niet in je bundel zit is dat erg duur. Mijn advies is dus om je phone op je eigen wifi aan te sluiten. Dan is je internetverbruik op je mobiel gratis. Succes!! En plezier!

3. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0
    0
    En dat aansluiten moet e in de internetinstellingen van je telefoon doen. Als dat gelukt is komt 'ie in het 'te kiezen' rijtje te staan wanneer je op internet gaat. (Mms of internet of 'naam wifi netwerk')

4. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Bedankt!

Als ik op internet ga, zie ik inderdaad een melding: verbinding maken via Ziggoblablabla, dat zie ik niet als ik via de app naar youtube ga. Daarom vraag ik me dus af of ik daar nog iets moet instellen of dat het automatisch goed gaat, maar ik ga er dus maar uit van wel. Ik kan het natuurlijk checken door een tijdje op youtube rond te hangen en dan mijn beltegoed te controleren :)

5. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    zie dat we tegelijk reageerden, ga nog eens speuren in mijn instellingen

6. Apenijn

Apenijn Bekend lid

17 dec 2012
    741
    0