Hoi Hoi, Ik werk nachtdiensten bij bp en gisternacht kwam er iemand slingerend aanrijden. Dacht zouden wel jonge gasten zijn die lollig proberen te doen. Vervolgens stapt er een man uit de auto, naja stappen.. strompelen drinkt zijn flesje bier leeg en loopt naar binnen. Loopt overal tegen aan. Ik vraag aan deze manier of hij het nou zelf wel verstandig vind om te rijden. Reageerde ie niet op en hij wilde btg kopen en naar de wc. Heb hem gratis naar de wc laten gaan en in de tussentijd heb ik snel zijn kenteken genoteerd en de politie gebeld. Toen meneer terug kwam van de wc wilde hij zijn lebara btg kaart betalen en trok een plastic tas die kapot was uit zijn jaszak en gaf me het geld, in die tas zaten allemaal briefjes van 100 en 200. Om hem aan de praat te houden heb ik hem aangeboden het geld te tellen en in een enveloppe te stoppen zodat ie het niet verliest. Dit vond ie goed en overhandigde mij het geld en ik begon heeeeeeeeel langzaam te tellen, vervolgens begon meneer mij te vertellen hoe lief ik was en wilde alles voor me kopen in de winkel haha. Ik vroeg aan hem hoe die aan al dat geld kwam, daarop vertelde ie mij dat ie het afgelopen nacht had verdiend aan drugshandel en dat ie geen huis meer heeft en nu in zijn auto woont. Op een gegeven moment duurde het hem iets te lang en heb ik em nog gratis koffie aangeboden. Precies op dat moment heeft de politie hun auto pal achter die van hem gezet en kwam naar binnen. De man wilde niet meewerken dus hebben ze hem gearresteerd. Toen ze zijn auto gingen doorzoeken vonden ze veel drugs en ze hebben zijn geld in beslag genomen ( ruim 6000!!! euro ). Politie heeft de beelden meegenomen. Tijdens dit gesprek had ie het ook telkens over mijn leidinggevende dat ie daar wat mee had gehad. Ik denk je lult, je zal haar wel knap vinden en het naamkaartje hebben gezien. Tot ik de volgende ochtend de beelden aan mn leidinggevende liet zien. Ze lag helemaal dubbel want ze zijn niet leuk uit elkaar gegaan. Ik heb er alleen een heel dubbel gevoel bij, deze meneer is ook getrouwd en heeft 2 kinderen dus een rijbewijs is heel erg belangrijk, en door mijn toedoen is ie die nu kwijt. Maar de andere kant had ik niet met mn eigen kunnen leven als ie de straat uit zou rijden en iemand zou aanrijden. Mijn collega's gaven aan dat ik goed heb gehandeld maar dat hun t nooit hadden gedaan...
Ik zou er geen dubbel gevoel bij hebben. Stel dat je hem had laten vertrekken en dat ie met z'n dronken kop mensen aangereden zou hebben. Vind dat je het goed gedaan hebt.
Ik vind ook dat je super gehandeld hebt! Stel je toch voor dat hij zijn kinderen in zo´n staat in de auto had meegenomen...
Nee heel goed gedaan! En of een rijbewijs echt zo belangrijk is voor een man met 2 kinderen die dronken over straat rijdt en in drugs handelt.. Nahh, niet schuldig over voelen hoor!
ik vind het goed gedaan hebt, maar zou niet weten of ik hetzelfde gedaan zou hebben (dat kun je pas zeggen als het je overkomt denk ik) maar ik zou nu wel de kriebels hebben voor als hij 'wraak' wil nemen, hij weet immers waar je werkt....
Mijn vader is nu ook zijn rijbewijs kwijt waarschijnlijk 10 maanden in totaal,..totaal geen medelijden mee, rijdt al 20 jaar met een slok op. Heb hem keihard in z'n gezicht uitgelachen. Heb alleen medelijden met mijn stiefmoeder, die wegens zware COPD nergens komt zonder auto
ik vind dat je super goed gehandeld hebt, ik zou er zelf niet eens opgekomen zijn, hd denk ik wel zn numerbord genoteerd maar pas politie gebeld als ie weg was. vind het juis super stoer dat je dat zo gedurft hebt!
jammer voor hem. Hij had ook iemand dood kunnen rijden, of zichzelf, dan was zn familie veel kutter afgeweest. Vind dat je heel goed hebt gehandeld!
Ik vind echt dat je het super hebt gedaan!!! Misschien heeft hij wel een gezin en kinderen, maar voor hetzelfde geld had hij even later iemand aangereden met zijn dronken hasses!!
Ik vind dat je geweldig hebt gehandeld! En inderdaad, wat nou als hij een ongeluk had veroorzaakt? Nee hoor, je mag trots zijn op jezelf!
Knap gedaan hoor! Alleen zou ik niet graag in je schoenen staan. Ben dan veel te bang dat hij binnenkort weer voor mijn neus staat en wel bij positieven is.
Hij was gister alweer in de shop alleen dan smiddags. Zijn vrouw heeft de auto op gehaald en hij wilde perse ook de beelden hebben want hij had al een advocaat. Nou die beelden mogen wij niet zomaar weggeven, alleen aan de politie. Hij weet niet dat ik heb gebeld, waren nog 2 klanten in de shop. Dus hij kan me niks maken, ja alleen van mn getuigenverklaring. En als ie wat wilt in de shop heeft ie dikke pech, zit toch achter glas.
Oja en zn vrouw vond dat we er ons niet mee hadden mogen bemoeien.. Nou ik had mijn vent afgemaakt als ie zo zat in de auto zat.
knap hoor! Jij hoeft je er nier rot onder te voelen hoor.. Hij is zijn rijbewijs niet kwijt doordat jij hebt gebeld.. hij is zijn rijnewijs kwijt doordat hij met zijn dronken kop in die auto stapte
Pardon? Mijn vriend is m'n alles maar ik hoop toch echt dat als hij het ooit in zijn hoofd zou halen dit te doen, dat er iemand is die ingrijpt!
heeeeeeel goed gedaan geen dubbel gevoel hebben goed gehandeld hoor welke tank station werk je in wageningen? haha wie weet is het familie van me haha nee maar goed gehandeld
hihi lijkt wel een soap serie! spannend ik vind dat je heel goed gehandeld hebt! zou het nooit gedurft hebben denk ik! super!
Ik vind ook dat je trots op jezelf mag zijn! Misschien beseft die man nu wel dat hij een probleem heeft