Goede dag dames Ik ben nu 6+2 weken zwanger.en heb echt al veel last van mijn borsten en tepels nu zijn er natuurlijk van die zachte zwangerschap beha s maar daar wou ik mee wachten maar mijn zus zei als je last hebt zou ik het gewoon kopen.dus nu is mijn vraag aan jullie bij hoeveel weken kochten jullie dat soort dingen of kwamen jullie helemaal niet aan en kon je nog gewoon je eigen kleding aan.nou ben heel benieuwd Liefs
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Bij mij tot 15 helemaal nix geen verandering qua kledingmaat. Toen, ineens zag je het en dan geen bolletje onderin zoals ik had verwacht, maar een soort verhoging onder mijn borsten, dat de buik zeg maar daar al begint! Daarna ging ik ook langzaam aan van een B naar een C-cup! Ik heb twee meegroeibh's gehaald bij hema (ook niet zo duur), en bh's bij zeeman (voorgevormde). Dit kan is mijn ervaring alleen als je niet echt heel veel ondersteuning hoeft. Grote maten bh's kan je beter bij hunkemuller halen, daar heb je vanaf ongeveer 30 euro een leuke bh met kant en voorgevormd en zo. Positiekleding heb ik toevallig veel van miss etam, want veel aanbiedingen en goede pasvorm. Als je zoals ik ongeveer maat 42-44 nodig hebt vanwege je zwangerschap wil je wel dat die niet te klein uitvallen hè! Verder van mamalicious is ook erg leuk. Niet via marktplaats gehaald want vond het niet belachelijk schelen ten opzichte van nieuwe kleding die je met ong. 70 procent korting koopt. Begrijp me niet verkeerd hoor, maar vind het stom om de volle pond te betalen als het niet hoeft en wil er wel leuk bijlopen! Heel veel succes met je zwangerschap toegewenst!
Bij 6 weken zaten mijn Bh's niet meer lekker en kon ik mijn eigen broeken niet meer aan, zaten voor geen meter. Toen dus ook zwangerschaps bhs gekocht en broeken die fijner zitten, tevens ook zwangerschapsbroeken en rokken.
De last van mijn borsten viel reuze mee, ik heb geen zwangerschap bhs gehad wel konden al snel mijn broeken niet meer dicht en heb ik lang met een open broek rond gehobbeld maar bij een week of 15 toch maar overgegaan op zwangerschapsbroeken
Ik heb 2 voedingsbh. Maar zit nog niet echt lekker dus nu gewoon een bh gekocht bij de hema met beugel. Zit veel fijner
Kreeg met 6 weken mijn broeken niet meer dicht, nog 2 weken lopen hannesen met elastiekjes, daarna met 8 weken toch echt positiebroeken gekocht.. Boeide me niks Zwangerschapsbh's waren bij mij wel later pas nodig, maar duurde hier vrij lang voor ik last van mijn borsten kreeg..
Bij de eerste rond de 15-16 weken overgestapt op zwangerschapsbroeken. Bij de tweede (en derde) gewacht tot de eerste echo (11-12 weken). Man, wat een opluchting!