Hoi! Er zijn vast al tig topics over geweest, maar ik kon zo gauw geen recente vinden. Dit weekend gaan we een peuterbedje aanschaffen voor ons zoontje en ik ben nu op zoek naar stoer beddengoed. Heeft iemand tips waar je leuk beddengoed kan halen, bij voorkeur online en als het even kan niet te duur, maar liefst ook niet te standaard. Ben benieuwd naar jullie tips!
Ik ben zelf ook op zoek naar leuk beddengoed maar dan voor een meisje zal dit topic dus ook volgen voor tips. Zelf ben ik tot nog toe uitgekomen bij Hema, Leenbakker en Jysk. Ik geloof wel dat die in de winkel zelf meer assortiment hebben maar er is ook wel wat online. En het is leuk en betaalbaar beddengoed.
Geen idee wat je betaalbaar vindt, maar leuke overtrekken vind je hier: Peuter (junior) dekbedovertrekken | Textielhuis.nl | dekbedovertrek | hoeslaken Verder natuurlijk bij Hema, Ikea, Leenbakker en Wehkamp. Misschien heeft Woonexpress ze ook. Kinderdekbedovertrek - Online Shop=
wat voor dekbed kopen jullie voor je peuter? Moet dat dunner zijn dan waar we als volwassenen onderliggen? Er zijn zoveel verschillende soorten wat dikte en warmte betreft. Wie heeft raad?
Ik vind het beddengoed bij IKEA eigenlijk best heel leuk . Wij hebben hier twee beddensets van die mn dochter zelf heeft uitgekozen en ze vind ze hartstikke mooi. Ze heeft het altijd over haar "uilenbedje".
Ik vind die van de Ikea super saai. Ik heb er 1 gekocht voor er bij en de kwalteit is ook ruk. Heb er ook 1 van lief lifestyle en die blijft veel mooier. Is het voor een jongen TS. Dan vind ik deze echt super Dekbedset Daan Dekbedset Lars
Bedankt voor alle reacties! Ik geloof dat ik iets te kritisch ben, want vind veel niet echt leuk, maar wil ook geen 60 euro uitgeven aan een dekbedset! @shopaholic, die set van Lief vind ik ook erg leuk, maar dat formaat is te groot voor een peuterdekbed... Misschien moet ik van het weekend maar gewoon bij de hema gaan kijken en niet te moeilijk doen
Onze zoon heeft een peuterdekbed. Ik heb een dekbedovertrek bij de Hema gekocht (met sterren) en heb één online besteld van Cars, die wilde hij zo graag.