We zijn net verhuisd en gaan binnenkort deze van IKEA weer aanschaffen die is ons goed bevallen. Nu nemen we een maat groter. https://www.ikea.com/nl/nl/p/enhet-spiegelkast-met-2-deuren-wit-s19323689/
Van deze heeft dochter de kleine hangen boven haar wastafel. Heel handig, als ze later make up gaat gebruiken, kan dat daar mooi in. Nu haar tandpasta, luchtje en cremetjes.
Vooral in de badkamer vind ik praktisch belangrijk, schoonmaken zal nooit een hobby worden... - Losse kommen, leuk, maar veel Lastiger schoonmaken. - Leuke spiegeltjes, gezellig, maar waar laat je je spullen? Wij hebben een eikenhoutlook meubel en een spiegelkast daarboven met geïntegreerd stopcontact. Ik zou niet meer zonder willen.
Ondanks dat ik een platte spiegel mooier vind, zou ik echt niet waten waar ik alle spulletjes uit de spiegelkast ziu moeten laten. Vind het ideaal dat je spullen gewoon op ooghoogte kunt pakken ipv in mandjes in een lade moet zitten wroeten. Dus hier ook met kast, verlichting en beide kanten van de deurtjes spiegel voor je kapselcheck
Eeej wij hebben volgens mij precies dezelfde, alleen met kranen uit de muur Foto van tijdens de verbouwing...
Nou inderdaad! Bij ons staat deze nu een half jaartje. Bij jullie? En welke regio hebben jullie m gekocht?
Wij hebben meubels van de IKEA. De spiegelkast bij ons heeft links en rechts verlichting in de spiegel. Ik ben er erg blij mee. Alles netjes achter de spiegels opgeborgen.
Die hadden we ook en hebben die achter gelaten maar hebben hier ruimte voor de grotere dus die gaan we bestellen
En wij hebben 'm juist meegenomen omdat de nieuwe bewoonster toch de badkamer ging doen. Wij hadden 'm zelf nieuw opgehangen, was pas 2 jaartjes oud.