Vrijdagavond was ik hier online en opeens lag internet eruit. geprobeerd weer aan te krijgen maar lukte niet dus Ziggo gebeld. Die konden het oplossen gelukkig. Zaterdag weer hetzelfde weer internet er on 1 keer uit. We probeerden wat we vrijdag gedaan hadden maar dat lukte niet dus weer gebeld en ook gezegd dat het vrijdag ook gebeurd was. Nu moesten we alles eruit halen en were opstarten en na een tijdje deed hij het weer. Net lag weer internet eruit:x konden hem nu wel weer zelf aan de praat krijgen. Ik heb niks gehoord over een storing. word er moe van. Herkenbaar? we zitten dus bij Ziggo
We moesten idd de modem herstarten. we hebben de modem bij de tv aansluiting en we gebruiken een router
Nee hoor, Ziggo voor alles hier, maar geen storingen hoor ... Kan ook heel goed aan je router liggen hoor. Wij hebben 'm een jaartje geleden ook vervangen omdat het internet er soms uitlag.
mmm ik hoop dat het niet aan de router ligt. net lag hij weer even uit. ik hou het in de gaten want blijkbaar zijn er geen storingen verder.
wij hebben daar ook een tijdje last van gehad... heel vervelend helemaal omdat we het duurste pakket hebben.. uiteindelijk lag het aan het modem die kon de snelheid niet verwerken nu we een nieuwe modem hebben gaat het een stuk beter.. maar het gebeurt evengoed wel eens dat het eruit ligt.. blijft een luxe he je kan er niet meer zonder
Hier wel gehad (maar dan met upc) alleen toen lag het aan de router.. was al op leeftijd en toe aan vervanging.
volgens mij is deze router ook nog helemaal niet zo oud. we hebben niet het duurste pakket dus de snelheid is niet veranderd. ja vervelend he als dit gebeurd
had het vrijdagavond ook even alleen de 2 onderste lampjes brandden op het modem, ging vanzelf weer over, gisteren was ik niet thuis geen idee vandaag geen problemen. om zeker te weten dat het niet aan je router ligt kunt je de comp rechtstreeks aansluiten op het modem, bij lap top tenminste. Hier ligt het 9 van de 10 keer wel aan de router.
Een maandje of 2 geleden zijn alle snelheden verhoogt heeft niets met het pakket te maken wat je hebt.. Bij ons kon de modem de snelheid toen niet meer aan omdat die veroudert was...
mijn zus heeft er ook last van, ze word er ineens afgegooid en even later zit ze er weer op.ook van ziggo digitaal
Hey, Omdat je een router gebruikt is het mogelijk dat die je signaal ook nog versterkt. Of teveel vraagd, je zou je pc direct op de modem aan moeten sluiten en dan kijken of het weer gebeurd. heb je het probleem dan niet, dan ligt het toch aan je router. Veel routers werken niet goed samen met de modems van ziggo.... (wij hadden er ook eentje, maar die bleef er dus uit knallen) Je kunt een monteur laten komen maar 9 vd 10 keer zul je zelf moeten betalen....want ze zeggen toch ligt aan de router.... ALs je al gebeld hebt dan controleren ze het signaal wat ze terug krijgen van je modem....is dat goed dan is er in het signaal geen probleem. Na herstarten van je modem krijgen ze een goed signaal dus daar ligt het probleem niet. Sluit hem dus direct aan en kijk of het dan nog gebeurd...zorg ervoor dat je modem ook zo dicht mogelijk bij het punt aangesloten zit met de kabels die ziggo heeft geleverd waarop je kabelaansluitpunt je woning binnen komt (bij oude woningen vaak in de woonkamer, bij woningen na 1980 vaak in de meterkast) Zorg dat de kabel van modem naar pc geen extra stekkers ertussen heeft... of een ander medium wat samenwerkt met je pc....zoals bv een router. Dan heb je een vers signaal, wat zo schoon mogelijk is...als het dan nog voorkomt dan ligt het probleem wel bij ziggo en moeten ze een monteur sturen....die zal binnen alles controleren ..vind hij niets omdat alles goed is aangesloten zoals het hoort. Dan kunnen ze in de verdeler box bij jullie in de wijk kijken of daar alles goed zit. Vraag eens of de buren ook ziggo hebben en of ze mogelijk ook problemen met het internet hebben.... Groetjes, en succes! Miranda
@mrsnuke dan zouden we dat eerder moeten hebben gemerkt lijkt me als het al 2 maanden geleden is. internet is leuk als het werkt haha! @antares dat kan ik nog proberen alleen hebben we deze router al meer als 2 jaar samen met de modem en ziggo dus kan het niet zo zijn dat hij nu opeens niet meer samenwerkt lijkt me toch? Ik ga het morgen even proberen. Bedankt voor de tips meiden
Nou... toevallig hier vrijdagavond ook problemen. De modem gereset en gelukkig nu geen problemen meer gehad. Ik hoop dat het bij jullie snel opgelost is! Groetjes, Josien
oke, misschien hangt er toch wat in de lucht. Ik ga de tip nog proberen in de hoop dat het niet de router is, anders even afwachten en anders bellen met ziggo again.
Praat me er niet van !! Hier ligt het internet er ook elke keer uit om gek van te worden. Elke keer hetzelfde liedje , ben je er vanaf gegooid kom je er ineens de hele dag niet (is gebeurt bij me zus ook ziggo) Dus ja hier gebeurt het ook