Roos?

Discussie in 'De lounge' gestart door toekomstigemam, 28 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Vroeger eens bij de ha geweest ivm schilfers en jeuk op mijn hoofdhuid was een eczeem werd gezecht heb iets gekregen(weet niet meer wat was een jaar of 14) daarna nooit weer gebruikt.
    Een hele tijd is het weg geweest en nu weer zo een jeuk en schilfers.
    Ik denk zelf dat het roos is als ik op google kijk,
    Wat gebruiken jullie voor of tegen roos?

2. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Ik heb zelf ook heel erg roos! Ik heb van de HA allerlei hardnekkige kuren gehad (funest voor mn haar) en dat hielp wel, totdat de kuur was afgelopen en ik weer op gewone shampoo overstapte.
    Bij toeval een keer Elvive Anti Roos geprobeerd, gewoon uit de winkel, simpele shampoo, en dat helpt!!! Mn haar gaat er niet dood van, dus ik ben hier heel blij mee :D Misschien dat zoiets simpels bij jou uiteindelijk ook werkt? Veel andere 'gewone' shampoos werken niet, bvb ANdrelon, Guhl, etc. Dan heb ik het binnen een week weer terug.

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dat heb ik ook al een hele tijd, ben er voor bij de huisarts geweest maar was toch een soort eczeem en geen roos, ik gebruik er Resdan voor (kun je bij elke drogisterij kopen) en dat werkt echt heel erg goed, de jeuk is weg en de schilfers een stuk minder.
    Resdan is vrij duur maar je hebt er maar heel weinig van nodig, dat schuimt echt, er zijn meerdere soorten en in het begin kun je het beste de sterkste kopen en als het dan verreweg over is kun je op de milde overgaan om het bij te houden.

4. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    Kan het ook misschien psoriasis zijn? Ik heb dat (vooral bij stress) en ziet er net zo uit als roos en jeukt. Zit dan vooral in mn nek en achter mn oren.

Heb ik soms ook op mn ellebogen. Is sowieso iets erfelijks, dus als dat het is zit het ws ook in je familie.

5. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Misschien nervositeitsroos?

Zarqa Shampoo Dandruff werkt heel goed! Is ongeparfummerd obv Dode Zee mineralen...

Deel Deze Pagina