Hallo allemaal, Half mei krijgen wij een kitten We zijn al aan het denken geweest voor namen, maar kunnen niks leuks bedenken. Eerder waren wij van de grappige, engelse namen (voorbeeld naam konijn: Mr.Sniffles, naam voor cavia: chuckles) maar nu willen we graag een makkelijke (zoete) naam die ook vrij makkelijk voor Vigo uit te spreken is, maar kunnen echt niks bedenken Wie helpt? Het gaat om een poesje. Liefs Minya
Onze kat heet Plukkie, toen als Kitten bij Joris gekomen. Hij noemt de kat al sinds een hele tijd Kiki. Vind het wel een schattige naam!
De poezen die mijn broer en ik hebben (wonen nu bij mijn broer) heten; Ivy en Jinx De poes en kat van mijn vader (door ons benoemd omdat ze uit het nestje kwamen bij ons) heten; Gizmo (is zo een schildpad kleurige poes) en Dizzy De poezen van mijn andere broer heten; Noa en Jacky De poes van mijn schoonzusje heet; Minoes En onze eigen poes en twee katten heten; Isla, Nemo en Ninja (Goh wat een katten in de familie )
Hey Minyaweth Mijn kat, die nu alweer 9 maanden is was zo een lief,pluizig ding en die heb ik toen Puk genoemd... (pukkie volledig maar gewoon Puk dus )
muis monkey loekie simba mickey al mijn vrouwtjes katten van vroeger hihi hebben nu een mannetje, die heet Jopie.... ook leuke naam en kinderen spreken m meteen goed uit hihi