Zo doe ik dat ook altijd. En een tip voor in bijv de badkamer, als je niet wil dat je spiegel (snel) beslaat doe dan een druppel afwasmiddel in je emmertje en maak dan je spiegel schoon!
Schoonmaken met een vochtige doek met of zonder schoonmaakmiddel en daarna droogmaken met een schone theedoek.
Als ik bijvoorbeeld de spiegel in de badkamer schoonmaak, dan ga ik eerst met een doekje en sopje eroverheen, want je hebt vaak die hardnekkige tandpastaspetters tegen de spiegel. Vervolgens spuit ik de spiegel in met Aldi glasspray (de roze geloof ik...) en dan wrijf ik hem schoon met een theedoek.
Ok, ik ben echt erg. Er zitten nog strepen op van de laatste keer dat ik het gedaan heb en was volgens mij met allesreiniger ofzo Dus erop spuiten, schoonmaken en dan eraf halen met iets droogs.
Ik doe het net zo als met ramen wassen, sopje erop met een sponsje, en dan droogtrekken met een trekker.
Spiegel douche met sop doek en keuken rol. Nat speteren met water en keukenrol doe ik ook wel. Spiegel gang glassex en keukenrol.
met m'n vingers in een sopje en dan zo dat water op de spiegel laten spetteren en dan met een droge microvezeldoek afdoen
Gewoon met een natte doek en dan met een zeempje goed nawrijven. Streeploos schoon. Als ik er aan denk dan doe ik het gelijk met het water waar ik de ramen mee was, daar zit één druppel spul in van Leiffheit, groene fles.