Trash the dress

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaZH, 25 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaZH

MamaZH Actief lid

4 mrt 2014
    360
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit heel erg te twijfelen of ik een trash the dress met mijn trouwjurk ga doen. Betekent dat ik wel weer in m'n jurk moet passen dus dat wordt even een paar weekjes trainen.
    Mijn vraag, heeft iemand het wel eens gedaan en heb je er spijt van of juist erg blij mee? En dan zou ik ook graag je fotograaf willen weten, het moet namelijk wel goed gedaan worden want het kan niet echt meer over :p.

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik zeg doen :D !!! Beter dan dat je hem voor eeuwig en altijd in je kast laat hangen en nooit meer aan trekt. Maar goed, dat is mijn mening. Je kunt hem ook verkopen, als je denkt dat hij nog geld oplevert. Er staan genoeg tweedehands jurken te koop.

3. TanteTrien

TanteTrien Niet meer actief

Het ziet er leuk uit!
    Maar ik zou dan kiezen om ermee het water in te gaan of wat dan ook
    En niet met brand erbij, wel gewoon dat je je jurk naar de stomerij kan doen en dan nog van je jurk kan genieten, of misschien nog door verkopen kan

4. KimK

KimK Niet meer actief

Nja doorverkopen? Dan kun je beter trash the dress doen! Ik wil het gaan doen, als ik ben ontzwangerd :p. Dan idd het water in. Mijn fotograaf maakt vaker de foto's en ik vind ze geweldig!

5. MamaZH

MamaZH Actief lid

4 mrt 2014
    360
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is zelfs zo erg dat die nu in een vuilniszak op zolder ligt... en het is zo'n mooie jurk dus zonde om niet meer aan te doen :D. Verkopen heb ik ooit aan gedacht maar dat kan ik niet over m'n hart verkrijgen (ook al zou die vies zijn dan lijkt het me nog leuk m'n dochters de jurk later aan te trekken voor de fun :D)

Ik zou inderdaad in het water gaan. Ik twijfel tussen een meer met bomen/bos of de zee in.

6. MamaZH

MamaZH Actief lid

4 mrt 2014
    360
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heb je als fotograaf? Mag ook in een pb. Maakt me niet uit om een stukje te moeten reizen want ik wil echt een fotograaf die ervaring met trash de dress heeft.

7. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Zonde! In water ok, maar echt helemaal ruineren.. Misschien wil je dochter m ooit nog aan? Of idd verkopen.. Zou nooit van mn leven iets kapot maken wat zoveel geld gekost heeft en zo belangrijk voor me is!

8. MamaZH

MamaZH Actief lid

4 mrt 2014
    360
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mwah, helemaal geruïneerd zal die niet zijn. Juist eigenlijk omdat die een hoop geld gekost heeft wil ik er wel het optimale uithalen. De jurk heeft ook een tijd in de woonkamer gestaan, nu past het niet meer en is het tijd om er weer wat leuks mee te doen. :D

Deel Deze Pagina