spiegeltje voor de maxi cosi?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door CreaLinda, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.339
    36.198
    113
    @babyforme: het leidt juist niet af hoor! integendeel. Ik zou anders niet eens alleen met Jesper in de auto gaan. Hij zit met zijn hoofdje richting de achterbank, dus de enige manier om hem anders in de gaten te kunnen houden, is helemaal omdraaien. Dat is natuurlijk veel gevaarlijker.

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.070
    3.862
    113
    Geen idee, misschien bij een grote Prenatal, ik heb dat val-van-het-raamspiegeltje bij een kleine Prenatal gehaald. Is zo'n eigen merk ding.

3. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    volgens mij kan er niet zoveel gebeuren toch in de maxi cosi. en er zijn veel meer mensen die zo'n spiegeltje niet hebben dan wel. is persoonlijke smaak maar ik vind t weinig meerwaarde hebben...eerder geldklopperij van firma die zoiets maakt. maar goed ieder zn eigen keuze he.
    sommige mensen laten zich denk ik ook te gauw gek maken door allerlei reclames etc. vroeger hadden ze ook geen spiegeltje en is je kind er slechter door geworden...vast niet.

4. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Mijn dochter huilt (nu) eigenlijk nooit, maar kan met haar mimiek heel goed aangeven of iets haar dwars zit. Ik wil dat wel even kunnen zien in de auto.

Het maakt mij rustiger, maar het kan een ander afleiden. Die keuze moet je voor jezelf maken denk ik.

Linda

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.339
    36.198
    113
    @babyforme: ieder zijn eigen keuze uiteraard, maar ik vind het een veiliger idee, zo kan ik ook zien of zijn jasje niet voor zijn mondje geschoven zit enz..
    Bovendien, vroeger hadden ze ook geen maxi cosi's...

6. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik had eerst ook dat kleine spiegeltje van Prenatal, werd er knettergek van! En, ik kon Elena bijna niet zien door dat mini-ding. Nu heb ik die beer van Luca, gekocht bij Gardo. Ben er superblij mee en Elena zit heel geamuseerd naar zichzelf te kijken in die spiegel, hihihihihhi..

Ik moet er ook niet aan denken dat ik haar niet kan zien onder het rijden. Ik zou juist onrustig worden als ik haar niet kan zien. Ik wil weten of haar jasje niet over haar gezichtje gaat, of of de rist van haar jasje niet in haar wang prikt, of of haar nekje niet raar krom ligt, of of ze heeft gespuugd ofzo.

7. Mirjam vd Pol

4 sep 2006
    25
    0
    0
    Nieuw Vennep
    niet bij prenatal, wel online, bij de babysuperstores, babypark en nog wat winkels: zie http://www.miyali.com/waartekoop.php

Deel Deze Pagina