Ik bied bij dezen mijn eerste fotoliefde te koop aan: mijn Nikon D60. Een digitale spiegelreflexcamera die met veel plezier en liefde gebruikt is. Hij werkt nog goed, maar ik ben nu op zoek naar een camera die ook kan filmen en dat kan deze helaas niet. Het is een fijne beginnerscamera, heel makkelijk in gebruik, zeker met de vooringestelde opties die te gebruiken zijn (landschap, portret, nacht, etc.). Ik heb de camera oorspronkelijk bij de Media Markt gekocht voor 399 euro, dit was in april 2009. Het gaat om de Nikon D60 Kit 18-55 VR, dus een toestel met lens. En hierbij een cameratas waar de camera in past en de nodige toebehoren. Het pakket dat ik aanbied bestaat uit het volgende: - Nikon D60 body met beschermkapje - Nikon DX AF-S Nikkor 18-55 mm lens (1:3.5-5.6G) met beschermkapje - Cameratas Samsonite Samoa DF 50 Colt Camera Case (heb ik destijds 24,99 euro voor betaald) - Oplader en batterij - Garantiebewijzen van Nikon en de originele aankoopbon - Originele handleidingen + Extra: Holgalens (Holga Objectief voor Nikon SLR, oorspronkelijke prijs 24,50) Alles werkt en is in goede staat, maar wel gebruikt. Afgezien van die Holgalens, want daar kwam ik niet helemaal uit. De oorspronkelijke doos van de D60 heb ik helaas niet meer. Tussen de foto's bij deze advertentie zitten ook foto's gemaakt met deze camera als voorbeeld voor de kwaliteit. Ik ben altijd erg over de kwaliteit van de foto's en het gebruiksgemak van het toestel te spreken geweest. De shutter count, op mijn laatst gemaakte foto, getest via camerashuttercount punt com, komt uit op 16498 (met de mededeling: 33% of this model's expected shutter life) Deze D60 heeft dus nog een mooie tijd voor de boeg. Bij jou misschien? - - - Je mag de camera bij mij komen ophalen in Zwolle. Als je wilt dat ik het toestel toestuur, doe ik dat goed verpakt en aangetekend via PostNL, dat kost 14,90. Ik kom ook wel eens in Groningen of Arnhem, daar kan ik de camera ook naartoe meenemen of afleveren. Leeuwarden en Amsterdam zijn eventueel ook nog opties. Doe je een bod op mijn geliefde toestel? Hij mag weg tegen elk aannemelijk bod. Bieden mag vanaf 40 euro. Heb je vragen of een voorstel, mail dan vooral! (Mijn advertentie staat ook op Marktplaats maar ik weet niet of ik de link hier neer mag zetten)
Morgen komt er iemand kijken die 75 euro heeft geboden en ik heb inmiddels ook andere hogere biedingen binnen (55, 65). Maar mocht dit allemaal niets worden dan kom PB ik je, ikbenderweer