heb net voor t eerst de vk moeten bellen met een vraag alles gaat de hele tijd al goed maar ik heb sinds gisteren avond al last van druk bij mijn schaambeen in de buurt wat alleen pijnlijk is met lopen en nu vanochtend bij t afvegen had ik een klont snotachtig dik slijm sorryvoor t vieze praatje ik moet t nu even in de gaten houden of er misschien nog meer komt en ook even rustig aan doen bbbbrrrr vindt dit dood eng en moest mn verhaal ff kwijt veel liefs mieke
Jemig, dat is inderdaad wel heel erg spannend. Was het je slijmprop die je nu al verloren bent? En zo ja, komt dat dan vaker voor? Wat zei de VK precies?
Oh jeee Mieke, nou, ik duim mee dat het allemaal goed gaat met die kleine dame in je buik! Kan het zijn dat je gewoon te druk bent geweest? Of kon de VK geen mogelijke aanleiding noemen? Sterkte met "afwachten", vreselijk toch dat het altijd maar afwachten is..... Liefs Juud
volgens de vk kan het een stukje of de slijmprop zijn maar omdat ik geen bloed verlies geen buikpijn heb enzo zei ze al van t kan zijn dat de slijmprop afgestoten is en dat er nu een nieuwe voor in de plaats komt dus hoef ik me niet echt zorgen te maken ik moet t ff in de gaten houden en mocht er iets zijn kan ik gelijk bellen ben net gauw wezen douchen ik dufde niet zo goed in bad maar ik voel me verder best goed alleen die pijn bij mn schaambeen als ik loop vndt ik zo raar veel liefs mieke
Het kan toch ook gewoon wat dikkere afscheiding zijn? Ik zie dat pijn in het schaambeen niet direct als een teken dat de bevalling nadert ofzo...! Maar goed, voor de zekerheid gewoon lekker rustig aan doen!
wat je zegt caithlin de pijn bij mijn schaambeen is nou niet dat ik denk van ooh oh ik ga bevallen hihihihihi maar t slijm daar schrok ik echt van t was echt een klont rubber leek t wel zo dik en stevig ik dacht nou laat ik maar ff bellen ik heb de vk nog niet lastig gevalen in de hele zwangerschap ga vandaag lekker rusten morgen weer een dag om te stoffen en te stofzuigen veel liefs mieke
het kan idd je slijmprop zijn maar die word weer opnieuw aangemaakt dus daar hoef je je geen zorgen over te maken, alleen die druk op het schaambeen had ik alleen toen tycho begon in te dalen maar dit lijkt me bij jou nog wel wat vroeg? wat zei de VK hierover dan?
daar over zei de vk dat ik dat in de gaten moest houden en ook met plassen omdat t ook eventueel een teken kon zijn van blaasontsteking veel liefs mieke
o ja helemaal niet aangedacht dat kan ook nog maar waarom breng je dan niet even een potje urine naar de HA weet je het zeker?
precies wat jij omschrijft heb ik ook gehad! heb daar laatst ook nog een topic over geopend. heb ook aan mijn vk gevraagd en die zei ook dat het een stukje slijmprop kon zijn. het ziet er ook glazig uit?
ja indd sim en t is echt anders dan de normale afscheiding waar ik normaal last van heb echt super dik veel liefs mieke
nou blaas ontsteking is het niet ? dus wacht nog maar ff af als ik t morgen nog steeds heb bel ik nog een keer de vk en dan ff kijken wat ze zegt veel liefs mieke